Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre her savner TG skikkelig skikkelig mye? :( har blitt helt emo.. ikke bra :(

Oh yes. I år er vel egentlig første gang jeg ikke har tenkt "hmm, gidder jeg dette neste år, da?". Er egentlig klar for et nytt TG alt nå =P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Noen andre her savner TG skikkelig skikkelig mye? :( har blitt helt emo.. ikke bra :(

Oh yes. I år er vel egentlig første gang jeg ikke har tenkt "hmm, gidder jeg dette neste år, da?". Er egentlig klar for et nytt TG alt nå =P

Nøyaktig samme følelsen har jeg, før har jeg vurdert om jeg orker enda et TG, men etter i år er det ikke noen tvil engang.

Jeg skal på TG10.

Jeg forlanger at du sitter på hw-rekka til neste år clvn, nå som du har blitt benådet :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Dra med den faste gjengen på hw-rekka?

Var mange på hw-rekka i år som ikke egentlig var på forumet, men ble med venner

Lenke til kommentar

Nøyaktig samme følelsen har jeg, før har jeg vurdert om jeg orker enda et TG, men etter i år er det ikke noen tvil engang.

Jeg skal på TG10.

Jeg forlanger at du sitter på hw-rekka til neste år clvn, nå som du har blitt benådet :wee:

Akkurat den samme følelsen for meg og! :D

Hva er det de har gitt oss? Noen rare gasser i lufta dette året kanskje? :p

Lenke til kommentar

Det inkluderer nesten sidemannen min. Bare det at han faktisk ikke kjente noen på rekka heller. Ikke spør meg hvorfor han satt der... :ermm: Han visste det ikke selv engang. :confused:

Lenke til kommentar

Det inkluderer nesten sidemannen min. Bare det at han faktisk ikke kjente noen på rekka heller. Ikke spør meg hvorfor han satt der... :ermm: Han visste det ikke selv engang. :confused:

Lol, Steinar?

Vi snakker titt og ofte på msn :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...