Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fikk jeg ikke med meg. Hva gjorde han?

Han hadde egentlig ikke noe å gjøre på scena. Men han bestemte seg likevel for å komme opp på scena.

Og siden det er finalen i NM i stepmania, så kunne han ta det litt mer seriøst. Han drev jo og gaula under hele finalen, noe som er FORFERDELIG distraherende på de som spiller.

"STOOOOR APPLAUS DEREEE!"

Og på grunn av ham så ble det ingen show-off av vinneren. Dessuten så skulle alle som hadde vært med i konkurransen (Inkludert meg) komme opp på scenen og få premie :p

Lenke til kommentar
Er det det? Alle sitter jo og nerder foran PC'n, og sover oppå PC'n. Å gå litt rundt i lokalet i 5 minutter, så sitter og nerde i 10 timer igjen hjelper ikke stort.

Jeg vil heller si det er mer sånn: Nerde foran pc i to-tre timer, rusle rundt i skipet en halvtime, nerde et par timer til, gå rundt i skipet et kvarter, nerde to-tre timer, se på sceneshow, nerde en time, se på compobidrag, nerde tre-fire timer, finne soveplass, ligge og vri seg to-tre timer, stå opp, og så samme rutinen igjen.

Synes ikke det er så gærent, jeg!

Lenke til kommentar
Jeg vil heller si det er mer sånn: Nerde foran pc i to-tre timer, rusle rundt i skipet en halvtime, nerde et par timer til, gå rundt i skipet et kvarter, nerde to-tre timer, se på sceneshow, nerde en time, se på compobidrag, nerde tre-fire timer, finne soveplass, ligge og vri seg to-tre timer, stå opp, og så samme rutinen igjen.

Synes ikke det er så gærent, jeg!

Min verson; Sitte på raden bak Martine, og titte, titte, titte. poste på forum, titte, titte :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...