Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Hehehe. OL på TV interesserer meg (overraskende nok) midt i *biip*, så ja, kutt det ut og kom dere ut i naturen :D

Neida, det ville nok ikke funket å fjerne streamen, men jeg husker godt hvor godt befolket sceneområdet var før de begynte å streame derfra. Så da er spørsmålet: Hvordan lokke folk fram til scena igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hehehe. OL på TV interesserer meg (overraskende nok) midt i *biip*, så ja, kutt det ut og kom dere ut i naturen :D

Neida, det ville nok ikke funket å fjerne streamen, men jeg husker godt hvor godt befolket sceneområdet var før de begynte å streame derfra. Så da er spørsmålet: Hvordan lokke folk fram til scena igjen?

Kaste ned småting som tskjorter og slikt fra scenen.

Folk går jo bananas når det kastes ting derfra..

Lenke til kommentar

Noen av de mer sære idrettene i OL er faktisk ganske underholdende, til en viss grad. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Noen av de mer sære idrettene i OL er faktisk ganske underholdende, til en viss grad. :p

Det minner meg om den gangen jeg og en kamerat ble sittende å se på en dart-konkurranse på TVen..

Direkte elskbar bred engelsk dialekt som kommentatoren hadde, ble vel sittende å se på det i et par timer.

(Til vårt forsvar må det nevnes at vi ikke var helt edru)

Lenke til kommentar
Det minner meg om den gangen jeg og en kamerat ble sittende å se på en dart-konkurranse på TVen.. Direkte elskbar bred engelsk dialekt som kommentatoren hadde, ble vel sittende å se på det i et par timer.

(Til vårt forsvar må det nevnes at vi ikke var helt edru)

<DemonEater> wtf

<DemonEater> ESPN is showing 2003 national jump rope championship

<DemonEater> who the hell watches jump rope competiti--- ooh bouncy

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Samme med den dart-konkurransen, først lo vi, men etter en stund fant vi ut hvor spennende det var å se på to overvektige skjeggete menn som kastet piler mot en plate, og hvor hysterisk morsomt han kommentatoren pratet..

Endte med at den tiden vi egentlig skulle se en film på gikk vekk til å se på dart..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Ikke dum ide, men la oss tenke på en ting:

TØR vi gi 7rym en medspiller? Hvis to som han får fritt spillerom ender en opp med syke syke ting..

En så jo sceneshowet siste natta, tenk deg hva en hadde funnet på hvis to som han hadde hatt styringa?

Dog, det skal likevel nevnes at jeg elsker 7rym, hvem kan unngå å bare elske han?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Tenk om vi fant en knøttliten, tynn mann til å være sidekicken til store 7rym. Lættiiiizz :fun:

Det hadde vært genialt..

Enda mer genialt: Den knøttlille fyren hadde vært det stikk motsatte av 7rym, skikkelig "grå" og konservativ.

Resultatet av det kunne blitt mildt sagt episk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...