Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Lavere publikum :)

Skal vi dra med motorsag på neste TG?

Tror det vil være særdeles effektivt for å gjøre folk lavere..

Mener å huske det står en motorsag i garasjen..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
En høyere scene!!

Og det området under kunne det var skjermer..

Jeg synes nå enda at motorsag er en bedre ide, men mulig det er mitt morderiske indre som snakker..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Hva med Slut killer :ph34r:

Nei, det blir ihvertfall feil.

Dog, det hadde muligens passet på noen som hater at jeg er tøs?

Lenke til kommentar
Jeg stemmer ja til å fjerne streamen. Herlighet, som om folk ikke grodde fast på stolene sine fra før av. Tenk å flott å se flere hundre stå foran scena når de presenterer compobidragene, og ikke minst smått og stort av show.

Men aller mest compobidragene, altså.

Fjerne streamen er jo smart.. Hva med de som ikke er så raske at de får plass helt foran? Eller handikappede? Eller kortvokste? Skal de stå bakerst uten å se en dritt og spørre "hva er det de gjør på scena?". Eller kanskje de skal stelle seg på tribunen med kikkert og monokkel?

Nei, streamen er helt super.

Fint for de av oss som er nødt til å holde et øye med tingene til halve raden mens alle andre flyr rundt og tøser.. Også greit dersom man ikke helt får med seg hva som blir sagt over PA-anlegget fordi noen plasserte 2 x 1000 watt 60cm over hodet ditt. Og man kan jo ta det opp og se på det senere (sikkert mange som hadde spazzet ut om de ikke hadde fått sett WOW-dansinga i reprise i 06).

Men jeg skjønner hva du mener. Veldig morsomt å se hundrevis av mennesker stå foran en scene, men det er lite vits i å skape masse kaos og misnøye fordi "folk burde bevege seg litt". Hva blir det neste? Slutte å sende OL på tv fordi "folk burde komme seg opp av sofaen og reise rundt i verden"? Når jeg tenker meg om, så hadde det siste kanskje vært like greit, så slipper alt annet å bli kansellert på grunn av "lolol skihopping"..

/rant

Sååå sinna :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...