Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
var det bare jeg som faktisk gadd og se det live? hoff ungdommen idag...
Jeg så det nesten live, streamen hang tross alt bare 3 sekunder etter..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
:whistle:

Gadd ikke se det i det heletatt :)
Omg du er kul! :D Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Jeg synes det er dårlig av alle som er for kule til å møte opp foran scena på TG. De gjør det strengt tatt for oss deltakere. Livestream er greit, men helst burde folk stå foran.

Jeg sendte mail der jeg foreslo å fjerne hele live-streamen. De vil vel strengt tatt helst ha folk som står foran og ser, enn folk som sitterp å plassen sin og ser.

Endret av LueDotten
Lenke til kommentar

Jeg stemmer ja til å fjerne streamen. Herlighet, som om folk ikke grodde fast på stolene sine fra før av. Tenk å flott å se flere hundre stå foran scena når de presenterer compobidragene, og ikke minst smått og stort av show.

Men aller mest compobidragene, altså.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er dårlig av alle som er for kule til å møte opp foran scena på TG. De gjør det strengt tatt for oss deltakere. Livestream er greit, men helst burde folk stå foran.

Jeg sendte mail der jeg foreslo å fjerne hele live-streamen. De vil vel strengt tatt helst ha folk som står foran og ser, enn folk som sitterp å plassen sin og ser.

Det er vel heller det at det ikke er stort med plass foran scenen, og poenget er vel at flest mulig skal få med seg sceneshowet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...