Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida syns det er greit at folk lager lyd og leven når scene ikke gjør det MEN de kan skru av når scenen drar på ikke prøve å spille mot dem!

Og de trenger ikke bruke diskant selv om lyden høres bedre slik skinnsykt irriterende..

Og du trenger heller ikke spille om kamp med naboen da kan dere heller se på størrelsen og den med størst anlegg vinner.

faktisk ikke jeg overdøvde naboen med ett anlegg han ikke så haha xD to mini høytalere og en basser overdøvde fakta faen de to jalla store høytalerene hans x'D

Lenke til kommentar
Når du etterpå skal kjøre (rettelse: bli kjørt, må få meg lappen) 8-9 timer så er det ikke forsvarlig uten å ha hatt minst én god natt søvn.

Det er sant. Jeg var absolutt ikke skikket til å kjøre hjem igjen på søndag, men stoppet opp et par ganger for å rusle noen runder rundt bilen, så jeg skulle slippe å drepe noen i påsketrafikken.

Det som er så latterlig, er at de oppfordrer alle sjåfører til å sove godt den siste natta, men så skal de samtidig yppe til lydkrig og helvete samme natt, og deretter vekke hele hallen klokka sju på morgenen. Sånn er det hvert år. Kokooo!

Lenke til kommentar

Den må nok resettes eller noe, de fleste har allerede stemt på den gamle.

Bare jeg som lider av en ødelagt døgnrytme? :p Var så trøtt at jeg sovna klokka 3 på dagen i dag, og sov til 11:30 på kvelden. Jeg er offisielt et nattdyr. :D

Endret av Crash
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...