Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sov overraskende godt på tribunen faktisk. Ble aldri vekket av musikken.

Samme her ... De få gangene jeg faktisk fant en ledig plass på tribunen da.

Sovetelt For The Win :)

QFT

Senga hjemme FTW :love:

EDIT: WTF skjedde med dobbelt opp av tekst!

Endret av aGal
Lenke til kommentar

Off.. ei natt når jeg våknet. Husket ikke når men da jeg værtfall våknet gikk jeg å satt meg ved maskin så kom jeg plutselig på, farsken, glemte soveposen. Skulle gå å henten. Så klarte jeg ikke å komme på hvor jeg hadde sovet. Gikk rundt 2-3 ganger i skipet på tribunen før jeg fant ut hvor jeg sov. En anna hadde da tatt plassen men hadde vært så snill at han hadde pakket posen i baggen :D takker nå til hvem det enn var:)

Lenke til kommentar
Jeg sov faen i meg i stolen samtlige netter foran det anlegget vårt, med Adrian på kontrollene :cry:
Du var så søt, atte :love:

Jeg sov gratis hos tante og onkelen min jeg. Stille og fredelig i en god seng, uten noen Adrian i nærheten med et svært anlegg.
Tihi - du var jo faktisk våken og greier :p

Btw, jeg har en gledelig nyhet - røykmaskinen er sporet opp! :w00t:

Viste seg i at i et av mine trøtte øyeblikk søndag kveld hadde fått besøk av eieren, da den var solgt av den vi leide den av - og han fikk den :blush:

Lenke til kommentar

Jo Jeg hadde en litt usikker venn på TG jeg trøet ikke spille på han så jeg måtte bytte rekke til folk jeg viste møtte opp...

Heldigvis bytta jeg ettersom han jeg kjente på HW rekka ikke møtte opp.

Inkludert at jeg fikk vite at de andre skulle dra etter HW rekka planene.

Lenke til kommentar

Neida syns det er greit at folk lager lyd og leven når scene ikke gjør det MEN de kan skru av når scenen drar på ikke prøve å spille mot dem!

Og de trenger ikke bruke diskant selv om lyden høres bedre slik skinnsykt irriterende..

Og du trenger heller ikke spille om kamp med naboen da kan dere heller se på størrelsen og den med størst anlegg vinner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Det var nettopp dette vi gjorde Rudde.

Det skal nevnes at vi fikk veldig få klager på anlegget. Og i alle tilfellene kom vi frem til en løsning som passet for begge parter :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...