Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde med 2000, og brukte cirka 1900.

Togbilletter: 350 NOK

Lunsj, frokost, drikke og godteri: 650 NOK

Headset: 500 NOK

Middag ute: 300 NOK

Diverse: 100 NOK

Matbudsjettet skal ned. Ble litt mye mat i år, så tror jeg satser på brød og pålegg enn så mye nudler (det var det jeg spiste til frokost og lunsj og ellers utenom middagene ute). Det ble også litt mye godteri å spise etter å ha spist alle nudlene, det smakte ikke så veldig godt. Satser på å ha et litt mer variert og billig kosthold neste år. Tror jeg kommer til å satse på litt annen brus enn bare cola også, det er ikke så godt i lengden. Jeg øker heller litt på budsjettet for å spise ute, eller burger fra kiosken.

Jeg trenger sikkert ikke headset neste år, men blir nok et eller annet jeg bare MÅ kjøpe da og. :p

Togbillettene blir dyrere neste år, jeg fikk 50% avslag da jeg er under 16 i år, men neste år får jeg bare 25% avslag da jeg vil være student. :(

Kort sagt så vil jeg være mer sparsommelig og prøve å omfordele pengebruken litt, men ha god mat. Tror jeg går litt lenger neste år, CC mat var dyr (hvis det var det den het). Jeg ønsker annerledes frokost og lunsj, mer middag og bedre, men mindre godteri. Også ønsker jeg variasjon i brusen.

Må også si at jeg tror jeg satser på litt mer jevn døgnrytme neste år. I år ble det 5 timer de to første nettene, og 2-3 timer de to siste nettene. Det var litt vondt å holde seg våken til tider.

Lenke til kommentar
Haha slush damene sku ha driks av dere å? :p

Beste var når en kammerat sku ha slush og han leverer en 50 lapp.

* Da kan vell jeg få resten i driks?

tja om kompisen min får den andre slushen så

* ok!!

Så trippet hun videre mens vi lo :lol:

Så frekt ikke rart de ikke fikk noe driks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...