Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AAAH DYRT.

 

Jeg har flaggermus i magen, det blir jo min første tur og jeg ANER ikke hva jeg skal forvente.

 

Hmm, vurderer å ta med el-gitar (og hodeklokker, såklart). Lurer på om det bare er å ta med ekstra mye drit eller om jeg kommer til å være takknemlig for det. Nå bør jo ikke transport bli noe problem for min del, så muligheten er der jo. Og jeg kommer til å bli sliten av å glo på en skjerm i fem dager i strekk. Hva tror dere?

 

Og selvsagt blir TG 09 legendarisk - JEG skal jo være der. :thumbup:

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
TG2009 vil bli omtalt i tusen år. Mennesker vil dø i hopetall for å forsvare doktrinen som forteller om hvor utrolig fantastisk TG 2009 var. Det vil bli en hellig krig!

 

Ach. :wee:

:D

 

Nå bør jo ikke transport bli noe problem for min del, så muligheten er der jo.

Om du ikke har hotellrom eller evt. en bil stående på parkeringsplassen, så må du huske at plass i skipet faktisk kan bli et problem. Får jo ikke mer enn 60x80cm ;) (Right?)

Lenke til kommentar
AAAH DYRT.

 

Jeg har flaggermus i magen, det blir jo min første tur og jeg ANER ikke hva jeg skal forvente.

 

Hmm, vurderer å ta med el-gitar (og hodeklokker, såklart). Lurer på om det bare er å ta med ekstra mye drit eller om jeg kommer til å være takknemlig for det. Nå bør jo ikke transport bli noe problem for min del, så muligheten er der jo. Og jeg kommer til å bli sliten av å glo på en skjerm i fem dager i strekk. Hva tror dere?

 

Og selvsagt blir TG 09 legendarisk - JEG skal jo være der. :thumbup:

 

Min erfaring er at å ha med noe mer enn en laptop og klær er unødvendig, men så får jeg en annen erfaring ved å være crew. Det kan være lurt å ha med noe som gir et avbrekk, men husk at ting kan bli stjålet og, som basskuk påpeker, det kan bli dårlig plass.

 

Husk at det finnes mange andre ting å gjøre på TG enn å spille data; sosialisere, røyke (for de som liker nikotin), loke rundt i Activity og KANDU-stands, se på ting i butikkene, aktiviteter som arrangeres av både crew og deltakere.. Mulighetene er mange. :)

Lenke til kommentar

Vi tenker å bygge hylle og å sitte en 7-10 stykker på rad (forhåpentligvis, hvis Iceman er grei:)), så det må gå an å ha den der. Den er jo ganske nett, en basic strat. Men det ser jeg litt an etterhvert. Det haster jo tross alt ikke, dessverre.

 

...og for min del kommer TG til å bli ei forsinka dvale-uke. Eat, sleep, game.

 

Jeg blir såklart å se på HW-rekka.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...