Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye penger brukte folk, egentlig? Jeg hadde med meg 4k, men endte opp med å bruke kun 1200, og da kjøpte jeg nytt tastatur(459,-) og ny prosessorkjøler m/vifte(249,-). I tillegg la jeg ut for 2 Peppes pizzaer á 220,-. Da gjenstår 230kr som gikk til en Dollys i skipet. Særs fornøyd.

Lenke til kommentar
Jeg håper, personlig, at neste år vil de være strengere med de forbanna høytalerene til folk. Ikke bare spilte de konstant og forbanna høyt, men de spilte også under showene, og ikke minst konserten. Utrolig irriterrende!

Uff ja de som satt på row 37 spillte bare drit nesten hele tia -_-

Var seriøst en sang som bare gikk sånn : Baisakabau bau baisaka. Noen som vet navnet på den? :lol:

Endret av Turbo sindre
Lenke til kommentar
Hvor mye penger brukte folk, egentlig? Jeg hadde med meg 4k, men endte opp med å bruke kun 1200, og da kjøpte jeg nytt tastatur(459,-) og ny prosessorkjøler m/vifte(249,-). I tillegg la jeg ut for 2 Peppes pizzaer á 220,-. Da gjenstår 230kr som gikk til en Dollys i skipet. Særs fornøyd.

Brukte 5300 på disker, satakabler, tastatur og mus, resten gikk til mat :) Men regner med at utgiftene blir drastisk redusert ved neste visitt.

Row 38 med Narwhals, du tenker på? :lol:

Det var vel dere som hadde størst anlegg i år ;)

Satt på Row 39 og hadde minst 3 digre anlegg som dunket rundt om kring.

Neste år vurderer jeg å spleise på anlegg sammen med noen andre, da kan vi også overdøve noen.

Hater den idioten på row 37 som hadde dualscreen og spilte musikk i 5-tiden mens han ikke var på plassen sin, makan til taper!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Jeg brukte veldig mye mindre enn forventa. Hadde jo handla med meg en del mat før jeg kom dit, så jeg brukte egentlig bare penger på Peppes (rundt 150,- pluss 50,- i tips), én pizza inne i skipet til i overkant av 200,- og 150,- på energidrikke siste natta ( :fun: ). Åja, også en cheeseburger til mellom femti og hundre kroner. Så i overkant av 600 alt i alt, trodde ikke det var mulig.

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...