Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Vel, innslaget fra TG i fjor var så flaut å se på at jeg måtte slå av. Ei "gæren" kjerring som lata som hun var 14 fløy rundt og ropte til folk som satt og gama, også spilte noen Schnappi og da begynte hun å hoppe rundt og headbange.

Ble flau på TV2 sine vegne da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes generelt det er veldig få medier som klarer å skildre TG slik det oppleves for oss som er der. Jeg kan faktisk forstå hvordan utenforstående kan få et negativt inntrykk av datamiljøet og TG som arrangement, dersom disse reportasjene er det eneste de har å basere meningene sine på.

Lenke til kommentar
+1, jeg ble forkjølet :(

Haha, det er jo vanskelig å unngå, da. De tre eller fire første årene mine på TG fikk jeg streptokokker etter hver TG, og lå halvdød i flere dager etterpå. Nå er det bare forkjølelse jeg tar med meg hjem. Det er tross alt jævlig kaldt der tidvis, og dessuten mange mennesker som lever tett oppå hverandre. Årets helveteskø var nok også en viktig faktor.

Lenke til kommentar

Ble forkjølet, hadde innbrudd i campingvogna i løpet av natta og noen hadde prestert å nappe ut strømmen til kjøleskapet før vi dro fra leiligheten for påska. Og i dag har jeg fått parkeringsbot for å stå på en plass jeg har utnyttet grovt i et år.

Men TG var konge da :wee:

Lenke til kommentar

Jeg registrerte PTN-kortet på meg tirsdag kveld, og fikk beskjed når jeg kom opp at jeg hadde gjort det for sent. Wtf liksom? Grunnen var visst at de hadde to servere som lagret info om PTN, og den som hadde lagret den siste tiden før TG hadde kutta ut. Var jo også genialt at de plutselig ikke hadde nett i billettlukene, og at de hadde glemt nøkkelen til portene ved lukene :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...