Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har vært en del søvn på meg og.

Sovna i bilen i hamar komune og våkna når jeg kom hjem i namsos. Diggbart å sove i bilen så det føles ut som om det hele tar 1 minutt :D

Velkommen til forumet forresten Noeis :)

Takk for det, selv om jeg ikke er så altfor ny :) Ble avhengig i 2008 engang, har bare ikke postet før nu!

Sov i vår deilige blå campingvogn hele veien hjem, jeg også. Eneste var ett stopp på Espa for å smake de deilige bollene deres !

Lenke til kommentar
De sto mange timer ute i regnet og vente på å slippe inn, fordi masse unger hadde løyet på alderen når de registrerte seg, eller noe slikt.

Da er det jo ikke systemet sin feil, men folkene som er så dumme å skriver feil info.

Jeg opplevde køen selv ;)

Lenke til kommentar
De sto mange timer ute i regnet og vente på å slippe inn, fordi masse unger hadde løyet på alderen når de registrerte seg, eller noe slikt.

Det og at mange av PTN kotene var herpa..

PTN greide ikke linke sammen Billetten og kortet (Selv om folk hadde registrert kortene)

Noe som gjorde at folka der måtte søke oss opp på PTN for å forsikre at vi hadde billett.

- Dette skjedde med meg...

Også var det noen som ikke viste at de måtte seate seg lol...

Lenke til kommentar
Jeg syns jeg så TV2 folk rundt der hele tiden noen som vet om de har kommi med noe?

Har ikke sett noe enda, men de fra "waschera" var bortom oss for litt filming samt et intervju med et par av gutta. Pleier ikke å følge med på det programmet, men det havner sikkert på nett etterhvert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...