Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ÆSJ!

Da var årets TG over.

Når klokka nærmet seg 5 bestemte vi oss (gjeng på 4) og pakke sakene.

Det var ikke noe vits for meg å legge meg for å sove 4 timer og så kjøre. Kunne jeg likegodt kjøre og legge meg når jeg kom hjem.

Spiste kaffepulver og svelga ned med vann før jeg dro. Fantes ikke trøtt. Svinga innom den kjente bollestasjonen (espa tror jeg) og kjøpte boller og kaffe.

Når jeg kom til oslo var jeg så trøtt at jeg hadde vondt i hele trynet.

Fullførte dog hele turen hjem uten ulykke og sov helt til klokka 19:30.

Sitter her nå og er egentlig litt trist og kvalm. Savna TG allerede da jeg dro. Gikk en tur opp på tribuna før jeg dro og titta utover salen. Var veldig trist. Koser meg ALLTID på tg. Man slipper liksom å tenke på noe (jobb, stress osv) og bare slappe helt av når man er der.

5 året mitt på rad nå. Håper det blir flere før jeg blir for gammel ^^

TG <3<3<3

Endret av discostu
Lenke til kommentar
Jeg pussa tenna på morgenen i dag, nå er jeg helt ødelagt på tenna, fulle av plakk og diverse.

Dassen here i come :wee:

Hvor mye har folket delt/lastet ned iløpet av årets TG?

Lasta ned så lite som 22GB. Et par linuxdistroer selvfølgelig :p

Og noen familiebilder fra fyren ved siden av meg.

delte 1,5 TB og lastet ned en veldig stor pakke med linuxdistroer og familiebilder.

Synd at det var en del jeg ikke fikk sagt farvel til, men håper på å møte de fleste igjen :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Hvor lenge bruker dere å gå med båndene?

Noen som har klipt de vekk allerede?

har enda ikke tatt av 08 båndet, regner med at jeg tar av det på TG13 :)

Håper ihvertfall at båndene holder i 5år+ :)

man klipper dem aldir av! det er jo helligbrødre :)

mye salo og litt andre ting så får man av metallsaken som holder det fast. (hjalp en kompis)

Lenke til kommentar

Kostholdet mitt er herpa, har bare lyst på godteri, fast-food eller annen fetende mat. :D

Jeg må også konvertere søvnrytmen til å bli "monophasic" (sover bare natt) i stedet for "polyphasic" (sover flere ganger i løpet av dagen), og få gjort det slik at jeg sovner til natta, og ikke morgenen. Burde ikke være noe problem, tror jeg enkelt kan holde meg våken til mandagskvelden.

Det er kjedelig at TG er over. Senga og puta var faktisk ikke himmelsk bra. Det som jeg savna mest var den store pulten jeg har (jeg skal være grådig når det gjelder plassen min neste år, skal kreve hver centimeter, i år ble høytallere og dritt pressa inn på min plass).

Bah, jeg for vel fortsette å dyrke kultur her hjemme da. :yes:

Endret av Crash
Lenke til kommentar

Da var jeg våken igjen etter å ha halvsovet siden 16.00 i går. Må ha litt mat..

Også skryte litt.. :tease:

Lasta opp rundt 1,8 TB

Lasta ned tett oppunder 600 GB

Hovedsaklig DC stats.

Har også tatt med torrent og harddisk overføring, brukte ekstern disk fra kompis til meg og omvendt.

Selvfølgelig bare lovlig stuff :ph34r:

Lenke til kommentar
Hvor lenge bruker dere å gå med båndene?

Noen som har klipt de vekk allerede?

Jeg har klipt av mitt. Gikk noe lengre med 07 båndet (var det vel..?), men i år gadd jeg ikke.

Kjempefornøyd, gleder meg til neste år. Da studerer jeg sannsynligvis på Hamar også, blir kort vei!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...