Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holdt på i warez-scenen fra 1991-1999 med BBS'r og modem, så jeg har lang nok fartstid med det :p Ble bare lei når ALLE kunne få warez. I gamledager måtte man ha eksklusive telefonnumre og brukernavn og passord som IKKE var public for å slippe til de store basene. Nå er det bare å gå på en nettside og hente torrents. Da måtte vi faktisk snakke med folk og bli kompis med andre som drev kjente warez-baser for å få passord og slippe inn. Da målte vi hverandre på hvem som hadde tilgang til forskjellige baser.

"Jeg er cosysop på Checkpoint" "oo konge, kan jeg få passord?" "Nei"

Where's the fun now.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Noen som har navnet på den technolåta som ble spilt hele tia fra scenen? Tror den vant et eller annet.

Antagelig mener du årets attentiongrabber, hvis det er denne du mener?

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Den vil i så fall bli sluppet på ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/ om ikke alt for lenge, det har crew lovet :wee:

Hvis det ikke er den, aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Noen som har navnet på den technolåta som ble spilt hele tia fra scenen? Tror den vant et eller annet.

Antagelig mener du årets attentiongrabber, hvis det er denne du mener?

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Den vil i så fall bli sluppet på ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/ om ikke alt for lenge, det har crew lovet :wee:

Hvis det ikke er den, aner jeg ikke.

Er den :new_woot:

Lenke til kommentar

Stemmer:

En jury vil velge ut opptil 25 av de påmeldte bidragene. Disse bidragene vil bli vist for publikum under visningen for konkurransen, og være med i avstemningen som avgjør plassering i konkurransen. Juryens avgjørelse er endelig, og kan ikke påklages.

Da vet jeg at bildet mitt ikke var fail! :) Jeg skulle hatt med skygge på bakken dog.

ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/MSPaint/1...0by%20crash.png

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...