Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt fra meg

DC++

OPP

1882,86 GB

NED

187,6 GB

µTorrent

OPP

229,66 GB

NED

333,4 GB

TOTALT

OPP

2112,52 GB

NED

512 GB

Ble noe FTP også men jeg loggførte ikke nettverkskortet.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Jaja, det er klart. Verste jobben er jo å rydde på HDD etterpå :p

Trenger sikkert ikke halvparten en gang :)

Jeg så etter deg i stad før jeg gikk, men fant deg ikke.

:(

Hvis du er som meg, har du også sørget for å laste ned to og tre forskjellige utgaver av samme spill/film/program, bare for å være sikker på at en av dem funker :p

Og ja, da blir det mye opprydding. Men gurimalla så gøy det er å formelig bade i new warez :fun:

Hm. Dere var vel ute da jeg og Joakim stakk, så sto vi på parkeringsplassen og skravla og kommenterte alle de smarte stablemetodene en stund før vi dro hver til vårt. Måtte dere bære lenge etter at vi dro?

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Lasta ned 2 forskjellige rls av 3 forskjellige spill for å forsikre meg... Han ene hadde så mye trafikk så vet ikke om det ene ble ferdig engang...

Ja, man må forsikre seg. Det er derfor folk fyller så jævlig mye harddiskplass, tror jeg. Eventuelt har de lyst på alt de ser. Ikke vet jeg :p

Jeg måtte stikke litt før av forskjellige grunner, men tror ikke de holdt på så lenge

Nei, får ikke tro det. Herregud så mye utstyr, haha. Men det var veldig artig å ha også, da. Superkoselig å se gruppebildet på lerretet før jeg sovna på tribuna i natt :wee:

Lenke til kommentar

Æsj, er mange år siden jeg syns "warez" var morsomt..kjipt å bli gammel. Før kunne jeg laste ned i ørska, hadde en hel hylla med bare brente CD'r med warezzzzzz. Men så tenkte jeg "hva faen er vitsen, tester jo aldri 99% av møkka uansett" og slutta.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

LITT redd. Skulle starte opp pc'n etter TG, så er den faen meg HELT død.

Så blir det et kvarter med googling, før jeg finner ut at det er en cmos feil på hovedkortet mitt. Så resatte jeg CMOS med switchen bak på panelet, og boota. Da funka det gitt..

HÅPER det var et engangstilfelle og at jeg slipper flere problemer. Noen som har vært borti det? Fy faen så nervøs jeg ble..

Lenke til kommentar

Ja, når jeg først fikk ADSL klarte jeg knapt sove på nettene, måtte opp og sjekke om modemet blinka eller var ferdig med alle dl's. Sto ofte opp midt på natta for å finne mere å laste ned. 0-day warez var liksom det TØFFESTE SOM FINS. Menehh..hva skulle jeg med all driten jeg tetta opp hd'n med? Ingenting.

Lenke til kommentar

Dere burde prøve å ikke ha internett hjemme. Da vil dere nok skjønne hva som er gøy med warez ;)

Jeg skriver liste, jeg, fra TG til TG, hvor jeg noterer meg gjennom året hva jeg skal laste ned neste påske. No shit!

Her er diverse mapper fra FTP.gathering.org:

ftp://ftp.gathering.org/TG/2009/

Innholder blandt annet:

MSpaint konkurransen.

Diverse konkurranser.

og alt annet :p

MS Paint-compoen hadde en sykt bra tegning fra innsjekkingskøen, så jeg :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...