Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og.. Uhm. Seriøst? Er det status, liksom?

 

Aner ikke. Jeg møtte ingen av dem, iallefall. :hm:

 

Jeg er 17 (blir 18 før TG) og lover på tro og ære å ikke ha meg med crew-folk der. Noen må vel redde jentenes rykte her.

 

HAHAHA særr lissm da jeg var på TG lå jeg med alle crew-folka azz!

 

Kanskje ikke så lurt å utelukke totalt at du treffer noen der, men personlig har jeg aldri sett hva som er greia med å ha sex i en hermetisert bakteriebombe som på det tidspunkt penetrering forekommer er i samme luftrom som litt over 5000 uhygieniske sosiale parasitter som har mistet samtlige referanser til å vaske seg, spise sunt og i noen tilfeller til og med å gå på do.

 

(Det ble funnet mye rart etter 2008...)

Lenke til kommentar
Føler du deg utenfor? :p

 

Periodevis jævlig ensom iallefall. :p

 

 

Jeg skal prøve å holde meg i fem dager hvis jeg finner noen det klaffer med der. Ikke det at jeg er bakteriefreak eller noe, men det fins grenser. SÅ sterk er ikke primaldriften min.

 

Jeg vil egentlig anbefale alle som møter en flørt på TG om å vente. Jeg hadde iallefall ikke likt tanken på at første gang jeg hadde sex med den nye kjæresten var i en sovepose i Vikingskipet, akkompagnert av en salig blanding av Rosa Helikopter, Boten Anna og Popcorn, samt til skue for hvem som helst som er så heldig å være i nærheten av dere på det tidspunktet.

Lenke til kommentar

Jeg vil egentlig anbefale alle som møter en flørt på TG om å vente. Jeg hadde iallefall ikke likt tanken på at første gang jeg hadde sex med den nye kjæresten var i en sovepose i Vikingskipet, akkompagnert av en salig blanding av Rosa Helikopter, Boten Anna og Popcorn, samt til skue for hvem som helst som er så heldig å være i nærheten av dere på det tidspunktet.

 

 

Copy that.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Hahaha! Still... Æsj, nå gleder jeg meg sånn at jeg har begynt å skrive pakkeliste. Ikke sånn generell sak som står i førsteposten (tror jeg..?), men ordentlig detaljert. Og billettene er ikke engang lagt ut for salg. DET ER SÅ LEEEHNGEEE TIL.

 

Helt vanlig å glede seg enormt. Selv har jeg hatt sommerfugler i magen ca siden sommeren når planene for 09 begynte å komme igang.

 

Selv etter TG08, hvor jeg lå i en uke med influensa og utmattelse, kunne jeg ikke unngå å glede meg til 2009. TG er en unik opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Reiser du langt?

 

Forhåpentligvis kjører pappa, ellers er det snakk om at noen herfra skaffer buss. Det hadde jo vært artig, sjøl om de jeg reiser med hovedsaklig blir 14 år gamle gutter. :thumbup:

 

For meg blir TG noe sånt som et festivalsubstitutt, siden det er dårlig med dem i april. Men selve greia med å samle folk fra hele Norge rundt en felles lidenskap er herlig.

 

...æsj. Dårlig formulering, men jeg er for trøtt til å rette på det. Dere får ha meg unnskyldt.

Endret av Lemon
Lenke til kommentar
Jepp, veeeeldig langt :p - kommer fra vesterålen i nordland -.-

 

Så det blir nokk norwegian til gardermoen også tog til hamar :) - bare jeg får noen til og hente meg på togstasjon, eller så må jeg ta taxi :)

 

Aah, skjønner. Jeg er egentlig fra Sandnessjøen, men bor heldigvis mye nærmere Hamar nå. :D

Lenke til kommentar
Jepp, veeeeldig langt :p - kommer fra vesterålen i nordland -.-

 

Så det blir nokk norwegian til gardermoen også tog til hamar :) - bare jeg får noen til og hente meg på togstasjon, eller så må jeg ta taxi :)

 

Bestill nå! Du har datoer, ingen tid å miste. Jo nærmere du kommer, jo dyrere blir det. Forøvrig, planlegg nøye hva du skal ha med deg, for tog + mye baggasje er ikke alltid en god kombinasjon. (Prøv å gå på et tog med en liten trillekoffert, en stor trillekoffert og en stappfull snowboardbag.)

 

Faen, merker at jeg gleder jeg ja. :)

Lenke til kommentar

Utreise

 

Harstad/Narvik - Oslo-Gardermoen

Onsdag 8. apr 2009 kl. 06:50

Rute DY233 - Lavpris

1 Voksen 896 kr

 

 

Retur

 

Oslo-Gardermoen - Harstad/Narvik

Søndag 12. apr 2009 kl. 17:20

Rute DY236 - Lavpris

1 Voksen 896 kr

Totalpris inkl

skatter og avgifter 1792 kr

 

1800 kroner 0o - jaja, var jo ikke så VELDIG dyrt :p - men det holder.. :) - noen som vil sponse kanskje? *en hemmelig beundrer? :p*

Endret av Famen
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...