Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres veldig sannsynlig ut at det er dem, siden de dro mens jeg sov og hadde easy tilgang. Veit hvem dem er og, går på samma vgs med et par av de som satt der. Har anmeldt. Hadde de som knabba dem kommet fra andre steder enn bak hylla, hadde vi sett dem.

Lenke til kommentar
hehe, har du snakket med han om det i det hele tatt? hvis ikke hadde det vært litt morro xD

Nei, plutselig satt han bare på den XD

Så jeg tok en annen stol og hadde tenkt å snakke med ham etterpå, siden han var optatt. Men så oppdaga jeg at stolene som var her fra før var digge XD

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Da var jeg hjemme igjen. Håper dere nyter de siste timene, jeg var så redd for å havne i togkø at jeg heller dro litt tidlig. Det virker så fjernt og rart nå. Det som er mest deilig er at technoen er borte. :p Tro meg, jeg trodde folk spilte techno på 6-toget om morgenen, men det var bare lyder fra toget. Det henger ennå litt igjen.

Forresten så er jeg enig, CS-stereotypen er ikke kul, og CS-spillere har en tendens til å være shitkids.

Lenke til kommentar

Godt å høre at noen har kommet seg vellberget hjem

Selv går ikke toget mitt før kl 17.30 i kveld. Slik at det jeg lurer på er det noen plass å sitt å vente nede på togstasjonen i hamar også et lite spørsmål til. Må jeg være ute fra skipet kl 14.00 eller er det bare nettverket som blir tatt ned da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...