Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Det er sant, de fleste er fremdeles hyggelige folk.

Den dagen slike småunger som bare skal lage kvalm får overvekt kutter jeg ut TG. Jeg er her for å kose meg ^^

Lenke til kommentar
Det finnes noen få ekte nerder igjen, men det har blitt for mange i min mening: CS-shitkids

*grøsse*

Syns WoW-gjengen dominerer. Mulig fordi jeg automatisk filtrerer ut CS, og legger ikke merke til det.

Men wow gjengen er stille, i motsetning til cs gjengen :)

Lenke til kommentar
Det finnes noen få ekte nerder igjen, men det har blitt for mange i min mening: CS-shitkids

*grøsse*

Syns WoW-gjengen dominerer. Mulig fordi jeg automatisk filtrerer ut CS, og legger ikke merke til det.

Bare et utdrag "SOULSTONE!!! MÅ HA SOULSTONE FFS!! FEIGN DEATH!!!! ER DU IDIOT ELLER???!!! FAEN SVARTE ***** CRITTA bARE 4K!!!! HEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAALLLL!!!(blir selvfølgelig skriki random hele tida) FKN NOOB OMG LOL NEI!!! FFS KUK;;; EPIC GROUP FAIL!!!

Lenke til kommentar

*grøsse*

Bare et utdrag "SOULSTONE!!! MÅ HA SOULSTONE FFS!! FEIGN DEATH!!!! ER DU IDIOT ELLER???!!! FAEN SVARTE ***** CRITTA bARE 4K!!!! HEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAALLLL!!!(blir selvfølgelig skriki random hele tida) FKN NOOB OMG LOL NEI!!! FFS KUK;;; EPIC GROUP FAIL!!!

Haha, minner brutalt om Diablo 2 greia jeg, olababe og mr. fiskum hadde tidligere i dag. Bare på trøndersk.

"FAEN FITTE! Æ FINNJ ITJ LIKET METT HÆLVETES SHITEN STÅR OG SLOWE MÆ FAEEEEEEEEEEAAEEEN! OSV."

Lenke til kommentar

Herlig å sitte halv seks på morran å spise en porson FR (Felt Rasjon) mens man venter så pent på at downloadsa skal bli ferdige.

Har pakket ned anlegget så det ikke blir så mye stress senere på morran da jeg skal dra.. :cry:

TG, ikke slutt !!!!!

Lenke til kommentar
Når må vi være ferdig pakka for å få tak i taxi til togstasjonen? Skal ta tog ca kl.1200.

Lurer litt på samme jeg og de jeg er med skal også ta toget klokka 12:00, tenkte at det er vel greit å begynne å bakke i 8-9tiden og være klare til å gå mellom halv 9-10 bare for å være på den sikre siden?

En annen ting hvordan får man bestilt taxi her? Noen som vet nummeret?

Lenke til kommentar
Når må vi være ferdig pakka for å få tak i taxi til togstasjonen? Skal ta tog ca kl.1200.

Lurer litt på samme jeg og de jeg er med skal også ta toget klokka 12:00, tenkte at det er vel greit å begynne å bakke i 8-9tiden og være klare til å gå mellom halv 9-10 bare for å være på den sikre siden?

En annen ting hvordan får man bestilt taxi her? Noen som vet nummeret?

Nummeret til taxi er 62555000

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...