Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Morsomt.. :!:

Du overdriver as!

Regner med du ikke sto søkkvåt i kø over 6 timer? Det gjorde jeg. Jævlig lite morro.

Var det egentlig noen åpenbar grunn til feil PTN-info? Hvorfor skjedde det akkurat i år?

PTN hadde vist nok serverkræsj 3-4ganger hvor informasjonen ble slettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Morsomt.. :!:

Du overdriver as!

Regner med du ikke sto søkkvåt i kø over 6 timer? Det gjorde jeg. Jævlig lite morro.

Var det egentlig noen åpenbar grunn til feil PTN-info? Hvorfor skjedde det akkurat i år?

PTN hadde vist nok serverkræsj 3-4ganger hvor informasjonen ble slettet.

Sto søkkvåt i 4-5 timer jeg.. Måtte dra ned til Sentrum for å kjøpe nye sko.. de ble helt ødelagte. Men det ødelegger ikke for meg :)

Lenke til kommentar

noen andre enn bare mæ som ikke har pusset tennene, dusja eller spist noe sunt hær i år? :innocent:

ble litt crappy start på lanet ja, 2 timer søvn, 3 timer på tåg og 3 timer i pissregn/litt sludd. men så sinnsykt godt å komme sæ inn og ta en go å varm burger i kantina da! ALL worth the wait! :dribble:

Lenke til kommentar

Hmm, køen for meg var ikke så aller verst egentlig... Ja, ikke at det var noe videre morsomt, men det regna i hvert fall ikke så mye som tidligere på dagen, og så stod jeg bare i en time omtrent, så det gikk ganske greit for seg egentlig. Det var faktisk verre å vente på taxien før jeg kom frem til skipet... :p

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Jeg pussa tenna på morgenen i dag, nå er jeg helt ødelagt på tenna, fulle av plakk og diverse.

Dassen here i come :wee:

Hvor mye har folket delt/lastet ned iløpet av årets TG?

Lasta ned så lite som 22GB. Et par linuxdistroer selvfølgelig :p

Og noen familiebilder fra fyren ved siden av meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...