Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Jeg ble nylig vekket av crew på et sete på rad 37 fordi jeg satt på plassen til en, og jeg har ingen anelse om hvordan jeg kom dit hva jeg gjorde der eller hvor lenge jeg var der. Kan jeg ha gått i søvne? :glare:

Endret av Wixicy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høre akkurat nå at brodern som er på tg hadde vunnet et g11 tastatur. Han hadde ikke bruk for det så han bytta i ram, men den passa ikke så ha bytta i en bærbar harddisk på 1TB. Når han satte i disken ble maskinen svart og han hadde seff bynt å plukke i stukker osv. Så hadde han levert maskina til crewet og de hadde tatt den i fra hverandre. De skulle teste cpuen men fikk den ikke av for den var festa med lim(right) og ikke pasta, så de klare å øvdelegge den, knakk en pinne eller noe. Supert gjort må jeg si. Ikke bare brodern som er tard tydeligvis, crew kan ikke mekke pc heller :p

Hvem bytter til seg ram og vet ikke om den passer. Han er så idiot.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Dro fordi alle andre kompisene mine skulle dra klokka 20:00 istedet for å stresse i morgen tidlig i kø og greier. Og de blir hentet mens jeg tar buss og eneste buss gikk 15:50. Så ble tidlig slutt på TG i år :(

Men nå får jeg biff middag, sove i egen seng og en dag til på fjellet i bakken. Selv om jeg hadde ditcha det lett iforhold til TG.

Savner TG </3. Kos dere videre da! :D

Lenke til kommentar

Wooow, etter å ha vært våken i over ett og ett halvt døgn bestemte jeg meg i går for å legge meg til å sove.. Våkna opp 13 (!) timer seinere, har nå dusja, spist,tatt på meg t-qualizer'n og er KJEMPEKLAR for siste natt her på TG!

Lenke til kommentar
Hvordan har pengeforbruket vært på TG i år da folkens? Brukt mye?

Selv har jeg brukt mellom 2500 og 3000, aldri brukt så mye faktisk. Kjøpt 2.1 anlegg og mat stort sett.. :)

Brukte 1500. Da er billett, transport (tog og buss) og mat inkludert :ph34r:

gnier?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...