Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På tg i fjor ble det vel maks mellom 3 og 4 timer dårlig søvn hver natt. Følte meg litt lettlurt nesten da jeg gang på gang la meg i soveteltet etter å ha hørt "nå har de fått ordnet opp varmen". Det fungerte greit da jeg la meg, men våknet alltid av at jeg frøys veldig etter noen få timer. Og da var det nesten umulig å få igjen varmen der ute. Hadde bare med meg en kald sommersovepose og alt for lite varme klær. Men håper virkelig de har fått fikset opp teltet til en eventuell neste gang. For synes et stille og passe kjølig telt er mye diggere enn en bråkete hall.

Lenke til kommentar
På tg i fjor ble det vel maks mellom 3 og 4 timer dårlig søvn hver natt. Følte meg litt lettlurt nesten da jeg gang på gang la meg i soveteltet etter å ha hørt "nå har de fått ordnet opp varmen". Det fungerte greit da jeg la meg, men våknet alltid av at jeg frøys veldig etter noen få timer. Og da var det nesten umulig å få igjen varmen der ute. Hadde bare med meg en kald sommersovepose og alt for lite varme klær. Men håper virkelig de har fått fikset opp teltet til en eventuell neste gang. For synes et stille og passe kjølig telt er mye diggere enn en bråkete hall.

 

3-4 timer hver natt, jøsses bortskjemt du :D;)

sov ikke de tre første dagene selv.

Lenke til kommentar

Jammen, noen ganger er det jo mye morsommere å være våken. Greit å ikke sove, så lenge det går bra, men jeg ser ikke vitsen med å tvinge seg sjøl til å være våken når det ikke er nødvendig.

 

Ser ut som jeg følger et mønster som går på å sove mer for hvert år. Hvis det fortsetter, kommer jeg til å sove altfor mye i 09.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Det er mulighet for at en venn av meg skaffer buss til TG fra Drammen-Mjøndalen området.

 

Lasse, i såfall: hvor stor? Minibuss, diger rutebuss eller en mellomting? Mulig jeg og broderen slenger oss på hvis ikke fattern kjører.

 

Famen: Ja, jeg er jente! :D Har en h4rdc0r3 g33k-lillebror som har litt for mye innflytelse på meg.

Lenke til kommentar
nice! :p - hva spiller du? :p

 

Er det nå jeg skal svare Sims 2? Neida, spiller lite, men koser meg med det. CS, RA3, Fable og sånn. Prøvde meg på F.E.A.R., men holdt på å tisse på meg. På TG blir det vel mest glaning på Scrubs og Heroes og sånt. Og det å snakke med andre, såklart. Ser for meg på forumet: HIHIII HVOR SITTER DU? -HW-rekka på plass 30! Da ser jeg deg. -HIHII

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...