Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok det, desverre. Derfor tetter disse karene dassen med diareen sin de siste 2 dagene også. Spiser ingenting og bare drikker brus = katastrofe i magen.

Når jeg var på TG i 1998/99 var det ikke overkommerst, derfor var det bare fellow demo-scene geeks og folk mellom 16-20 der.

Og ikke 5000 heller, såklart, bare noen få hundre. Those were the days.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
ÅH KULT nå slipper jeg å legge meg når mamma sier det og jeg slipper å dusje og skifte klær og kan leve på gåtteriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lurer på om det er tankegangen til dem på <14

Du trenger ikke å lure på det lenger, det kan bekreftes når en ser på de..

Lenke til kommentar
Når jeg var på TG i 1998/99 var det ikke overkommerst, derfor var det bare fellow demo-scene geeks og folk mellom 16-20 der.

Og ikke 5000 heller, såklart, bare noen få hundre. Those were the days.

Hentet fra gathering.org:

1998 – 4300 participants – SOLD OUT! Estimated 1000-1500 left on the waiting list

1999 – 4300 participants - SOLD OUT! Estimated 2000 – 2500 left on the waiting list

Så jeg vil tippe du romantiserer fortiden litt, hehe. Men jo, jeg koste meg aller mest på TG i 2000, og sånn har det gått nedover etter årene. I år har dog vært en høydare igjen :wee:

Lenke til kommentar
ÅH KULT nå slipper jeg å legge meg når mamma sier det og jeg slipper å dusje og skifte klær og kan leve på gåtteriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Lurer på om det er tankegangen til dem på <14

Du trenger ikke å lure på det lenger, det kan bekreftes når en ser på de..

Tullball, det er jeg et levende eksempel på, kan man ikke ta vare på seg selv så skal man ikke på TG. Simple as that

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...