Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenkte litt på å sette opp en stepmania turnering for oss her på hardware... Er det ønske for noe slikt?

Go go go!

Jeg melder meg på, selvom jeg suger stein :D

OK!

Alle som vil bli med kan sende meg en PM :)

Så skal jeg sette opp runder og simfiler.

Lenke til kommentar

Et svar jeg har lurt lenge på;

Hvorfor roper alltid folk "Arne" og andre svarer.

Jeg har hørt 2 forskjellige historier.

Nr.1

Det var en ganske så kristen CS 1,6 nerd, å istedenfor å banne så kom han bare med navnet "arne" ..

Nr.2

Det var en fyr som lånte soveposen til en hvis "arne", han fikk vite at "arne" dro hjem eller bort fra TG.. uten soveposen sin. så de skreik navnet hans i 4 dager.

Som sagt dette er mitt første år her =P så vet litt lite om denne saken.

Men hadde hvert fett om jeg hadde fått vite den helt sanne historien :thumbup:

Lenke til kommentar
Det er jo en myte/vandrehistorie, det finnes ingen konkret "sannhet".

Det er ikke helt riktig. Jeg var her det året det startet, 2000 eller 2001, og husker godt at man begynte å rope "Arne" fordi noen skulle ha tak i en som het Arne. Om det var mora eller en kompis, det husker jeg ikke.

Lenke til kommentar
Det er jo en myte/vandrehistorie, det finnes ingen konkret "sannhet".

Det er ikke helt riktig. Jeg var her det året det startet, 2000 eller 2001, og husker godt at man begynte å rope "Arne" fordi noen skulle ha tak i en som het Arne. Om det var mora eller en kompis, det husker jeg ikke.

Ja, det hva du har hørt det! Gudene vet hva de andre her i Vikingskipet har fått med seg - Hvordan skal du kunne filtrere ut det som ikke er en del av "sannheten"?

Lenke til kommentar

Det jeg har hørt? Jeg var jo her det året det starta, og jeg husker godt at Arne ble etterlyst. Det eneste jeg er usikker på, er om det var av mora eller kompisen.

Har forøvrig snakket med flere som var her samme år, og vi har samme versjon alle, så jeg stoler på meg selv og min hukommelse, jeg ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...