Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Jeg er tøsa som sitter på rad 38 nesten helt mot midtgangen og horer forum med to skjermer

...og som har rød spenne i håret. Ikke sant?

Ja :blush:

Lenke til kommentar
Må ta turen for første gang jeg også. Må bare vente til jeg får bygd ny PC. Hadde tenkt til og dra i år. Men ingen av mine venner ville bli med :\. Så må vente et år til.
Sitter her uten andre enn nettvenner jeg, tipset er å være åpen for alt!

ill showah l8r kai

Samme her. Kjenner ingen her fra før, men jeg blir jo kjent med noen nå på TG, da... :wee:

Du ble jo godt kjent med secure crewet de to første timene du var her :p

Hylletull?

Lenke til kommentar

Tull med plasseringen... En eller annen tulling/kronidiot/strotnisse (eller hva du vil) hadde flytta seg fra et sted på hw-rekka til et annet fordi "han heller ville sitte der"... Det gjorde til at veldig mange av de som satt rundt der var forskjøvet en plass. Derfor tok jeg plassen hans og han beholdt sin. Jeg vet jeg alltids kunne krevd tilbake plassen, men jeg gadd ikke alt stresset med flyttingen av de som var plassert feil osv... (Blant annet ei riiimelig stor hylle med masse stash i og greier... :ermm: )

Edit: Og bare så det er sagt:

HEI!

Jeg er duden som sitter på sete 3 på rad 38 med ei hvit hylle med hjul på toppen ( :dremel: ) og forumhorer eller spiller. :)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

HVA heter den sangen som spilles på scena før noe stort skal skje? Den starter med en dame som sier Attention... Og så blir sangen bare helt for rå.

Noen som har peil?

Og sangene i freestylecompoen var jo kule da!

Er det bare meg, eller er behovet for mat lavt på TG? Jeg tror jeg overhandla, klarer ikke å spise nok godteri. :wow:

Jeg spiser nesten ikkeno :p

EDIT: Jeg må seriøst se å komme meg på HW-rekka neste år. Ser og høres ut som det skjer mye gøy der! :)

Endret av pululf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...