Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2
Glad jeg ikke dro :p Dere hadde fått garrantert sjokk om dere hadde sett meg :ph34r:

Jaså? Pics or lies.

Haha. :!:

Noes. :ph34r:

Lenke til kommentar
går stort sett rundt med cam og kamera-bag, godt mulig flere der har sett meg med...

Hm. Du skiller deg ikke ut av den grunn, akkurat :p

har ett relativt stort gull-merke på forran på venstre skulder på gensern, da kanskje du kjenner meg igjen neste gang ;)

Lenke til kommentar
Vi skulle jo egentlig gått rundt med navnelapper med nicket på alle i hop, da... Man kan liksom ha hilset på hvem som helst uten å vite hvem han/hun er, ikke sant...

Alle vet at jeg er hun med de morsomme t-skjortene. Dere andre derimot, er det verre med :cool:

Man går jo ikke akkurat rundt på plassene til folk og:

"Hmm, ingen morsom t-skjorte her, nei... Da får vi gå videre... Her da...? Neeei... Tror ikke det... Denne? Tjaaa, kanskje? Kommer litt an på..."

Mer praktisk med STORE NAVNESKILT med nick og evt IRL navn på så folk ser det med en gang...

Lenke til kommentar

Naaa, det var kanskje å ta litt hardt i, men til neste år (vet jeg tenker litt langt fremover :roll: ) kunne kanskje alle laget navneskilt og teipet på t-skjorta/genseren sin så folk vet litt hvem som er hvem.

Idèen om å ha navna på hw-skjortene var jo oppe også, men det ble jo ikke noe av...

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jeg er blondina som har bredt seg ut over to stoler med laptop og skjerm til Xbox.

SI HEI.

HEI

Jeg er tøsa som sitter på rad 38 nesten helt mot midtgangen og horer forum med to skjermer

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...