Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen, det er så jævla typisk at maskina skal begynne å krangle på TG.

Nå har jeg måtte bytte ut musa mi mot ei mye mindre og drittete :p Tastaturet funker ikke (uuh :ph34r:) og skjermkortet fusker.

:hrm:

Digg det da. Måtte tørke tastaturet mitt for cola jeg xD, samt at jeg la noe plastikk oppe på kanten på skjermen som smelta (må vere veldig lav smelte temp) noen små merker etter det men ellers bra :p

Lenke til kommentar
Mye har dere sovet frem til nå a?

Jeg har sovet tre-fire timer... Det er utrolig hvor mye det hjelper. Og ikke har jeg drikket energidrikker heller!

Hmm, sovna av når jeg så en film første natta tror jeg. Til sammen har jeg kanskje sovet 5 timer. Og natta før der sov jeg ca 2 timer. Er ikke trøtt en gang!

Lenke til kommentar

Hvaaaa heter den sangen som ble spilt ganske nøyaktig 04.20 i natt? Hørtes ut som type gammel Amiga eller C64-musikk, jeg er ikke sikker, lå og hørte i halvsøvne. Mener de som spilte den satt ett eller annet sted i søndre halvdel av skipet, og de har nok jævlig store høyttalere.

Noen som vet? Grisebra sang <3

Lenke til kommentar

Hvor mye har folk sovet her egentlig?

Personlig har jeg ikke sovet så mye som jeg skulle, denne natta har jeg vel bare sovet 3-4 timer. Så kom security og sa at jeg ikke fikk sove så langt bak >.< Jaja, man får sove når man kommer hjem.

Har vel sovet rundt 10 timer totalt på TG09 tenker jeg, enn dere?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...