Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enkelte av oss liker å ligge behagelig, dessuten er det fint å ha et sted du kan ha ting du ikke nødvendigvis trenger å dra med deg inn i hallen, da får du mer plass også.

Det kan man ha liggende i bilen da.

 

Er det her et slags korstog fra din side for å få alle til å sove inne i hallen fordi du ikke forstår at folk har forskjellige sovepreferanser?

Lenke til kommentar

Man kan vel nesten si det :p Neida, jeg skjønte bare ikke hvorfor folk skal styre med å sove andre steder når det er null problem for meg å sove inne. Skjønner nå at ikke alle sovner like lett som meg. Jeg har en ekstrem hvilepuls som gjør at jeg kan slappe av hvor som helst, når som helst.

Lenke til kommentar
Man kan vel nesten si det :p Neida, jeg skjønte bare ikke hvorfor folk skal styre med å sove andre steder når det er null problem for meg å sove inne. Skjønner nå at ikke alle sovner like lett som meg. Jeg har en ekstrem hvilepuls som gjør at jeg kan slappe av hvor som helst, når som helst.

Det har, som Heilage sier, med preferanser å gjøre. Jeg sover stort sett veldig godt om jeg først sovner, men Nyhus, som jeg skal sove med, har ikke like lett for det. Da vil man gjerne ikke sove inni hallen(pluss at det ikke er like enkelt å finne en plass til dobbeltmadrass som til enkel). Og soveteltene var veldig ofte ganske så fulle. Når man da heller vil ha et varmt rom med skikkelig seng og dusj, ser jeg absolutt ikke noe galt i det. Har man lyst og råd, har man lov. :wee:

 

edit: Dessuten er det stress å gå fram og tilbake til en bil for å hente stæsj hele tia. Hallo, liksom. Mye bedre med et varmt rom med dusj, så får man i tillegg vaska seg i ro og fred \o/

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Enkelte av oss liker å ligge behagelig, dessuten er det fint å ha et sted du kan ha ting du ikke nødvendigvis trenger å dra med deg inn i hallen, da får du mer plass også.

Det kan man ha liggende i bilen da.

 

Er det her et slags korstog fra din side for å få alle til å sove inne i hallen fordi du ikke forstår at folk har forskjellige sovepreferanser?

Sånn rent praktisk er det fint at ikke alle ligger i hallen. Da får folk mer plass rundt seg vil jeg regne med. Har ikke vært på TG før dessverre så snakker fra et teoretisk synspunkt.

 

Har forresten noen bilder av hallen? Har litt lyst til å se hvor jeg skal være :)

Lenke til kommentar
Jobbe i crew? Springe rundt i 5 dager og hjelpe folk som skriker ARNE hele tida? Nei, ellers takk.

Tror nok ikke du har helt kunnskap på hva crew dreier seg om og hva det innebærer, om det du skrev skulle være et seriøst innlegg. Alle som har vært crew sier at det er en fantastisk opplevelse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...