Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Satan så mye rot det var idag med å komme inn!! Noen som vet grunnen? Har ALDRI tatt så lang tid før..

Tror det var fordi mange hadde feil informasjon på PTN. Det var en fra crewet som sa det hvertfall :)

Men fy faeeeen!! Jævlig digg her as :)

koselig nå ja:P

noen som vet når butikkene stenger?

Lenke til kommentar
Satan så mye rot det var idag med å komme inn!! Noen som vet grunnen? Har ALDRI tatt så lang tid før..

Tror det var fordi mange hadde feil informasjon på PTN. Det var en fra crewet som sa det hvertfall :)

Ja, jævla tullinger. Går det ikke an å sjekke at alt stemmer før man reiser på TG? Jeg vil gjerne rette en stor takk til alle som hadde feil PTN-informasjon, og takk for at jeg fikk lov å stå ute i regn og vind i 3 timer og 45 minutter. Digg <3

Ellers: Veldig nice å komme inn i skipet igjen. Endelig hjemme :fun:

Endret av TheMartine
Lenke til kommentar
Ja, jævla tullinger. Går det ikke an å sjekke at alt stemmer før man reiser på TG? Jeg vil gjerne rette en stor takk til alle som hadde feil PTN-informasjon, og takk for at jeg fikk lov å stå ute i regn og vind i 3 timer og 45 minutter. Digg <3

Ellers: Veldig nice å komme inn i skipet igjen. Endelig hjemme :fun:

Da får du komme tidligere ;) Jeg var her litt over 7, og når de åpna da var det så og si ikke noe kø!

Men damn, herlig å være her igjen!^^ Man kan ikke tilbringe påskeferien på noen bedre måte :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...