Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eh. Jeg trodde jeg hadde registrert riktig PTN-kort på meg selv nå, men så ser jeg at kortnummeret som står på kortet ikke er det samme som nummeret på det kortet jeg har registrert på nettet. Det er altså et kort jeg ikke har hatt fysisk før i dag, og bare flyttet fra en konto til en annen.

Lurer på hvem i helvete sitt kort jeg egentlig sitter med nå, haha :b

Lenke til kommentar

Go, go! Bli ferdig med hylle! Go, go! Pakkepakkepakke! Stress! Blir så uendelig deilig når jeg har kommet meg til rette i morra og finner ut at jeg har med alt og at alt funker som det skal! Go, go! Bli ferdig med hylle nå! Svipper innom tråden seinere!

Lenke til kommentar

Kjekt å bo 10 min unna :D

Ja folkens, da er det ikke lenge igjen! Tid for å se på litt diverse TG-media på Youtube etc for å komme i stemning! Yees

Kristian94: Tar det over 3 timer Lillestrøm-Hamar? :o Oslo-Hamar tar jo en drøy time, og Lillestrøm ligger da rett nedi gata fra Oslo?

Lenke til kommentar
Kjekt å bo 10 min unna :D

Ja folkens, da er det ikke lenge igjen! Tid for å se på litt diverse TG-media på Youtube etc for å komme i stemning! Yees

Kristian94: Tar det over 3 timer Lillestrøm-Hamar? :o Oslo-Hamar tar jo en drøy time, og Lillestrøm ligger da rett nedi gata fra Oslo?

Hmm.. Jeg må ha tenkt veldig feil. Gikk inn på gulesider, og tok fra Lillestrøm - Hamar.

Sto 1 time og 33 minutter. Får vel stole på telefonkatalogen :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...