Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hotell er bra. Da har man et sted å dra til når man blir lei drithøy Schnappi og technomusikk etter 9 timer.

Og ikke minst en god morradusj før man drar bortover. Pluss hotellfrokost.

So true, soo true..

 

Dyrt er det, men gud hvor digg :love:

 

etter katastrofen 08 var (lå med influensa og utmattelse i en uke etter TG).

Kamerat av meg lå 4 måneder sjuk etter TG :ermm:

Lenke til kommentar

Spørsmålet er jo om du skal rigge opp og ned PC'n hver gang du drar til hotellet, da..

 

Det at folk blir sjuke i ettertid er fordi de oppfører seg som idioter på TG. Ikke spiser annet enn godteri og drikker 5 liter cola om dagen, og får nesten ikke sove på natta pga støy. Sånt sjokk er ikke bra for kroppen under noen omstendigheter.

 

Pluss at nerder er jævla grisete og ikke vasker henda når de har vært på dass av en eller annen grunn.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Blir et dyrt år for meg, koster jo 3000kr bare for hotellrom. :p

 

Men spør du meg er det verdt prisen, da en god natts søvn iløpet av TG er uvurdelig. :)

Blir nok samme her, ja :wee: Sov overraskende godt og lenge i soveteltet når vi først plass, men.. Varmt hotellrom eier iskaldt telt anyday.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Spørsmålet er jo om du skal rigge opp og ned PC'n hver gang du drar til hotellet, da..

 

Det at folk blir sjuke i ettertid er fordi de oppfører seg som idioter på TG. Ikke spiser annet enn godteri og drikker 5 liter cola om dagen, og får nesten ikke sove på natta pga støy. Sånt sjokk er ikke bra for kroppen under noen omstendigheter.

 

Pluss at nerder er jævla grisete og ikke vasker henda når de har vært på dass av en eller annen grunn.

Jeg har bare en laptop, som jeg skal dra med meg rundt fra infotårnet til studioet osv.

 

Forøvrig ble jeg sjuk i 08 fordi jeg jobbet 18 timer om dagen og sov knapt imellom. Var teknisk ansvarlig for sceneriggen, det er mye arbeid. :)

 

Blir nok samme her, ja :wee: Sov overraskende godt og lenge i soveteltet når vi først plass, men.. Varmt hotellrom eier iskaldt telt anyday.

 

Hell yeah. :)

Lenke til kommentar

Jeg kjører Hardcore/Gnier stil. Ta med egen mat å sove på tribunen.

Kanskje jeg er et unntak men jeg sovna hver dag 2 - 2:30 og stod opp 11-12. Ingen problemer med søvn, trokke jeg våkna en gang. Dog spiste masse frukt og nesten ikke noe junk. og drakk endel vann. Og dusj hver morgen for å få energi! Tg var <3

Lenke til kommentar
Jeg kjører Hardcore/Gnier stil. Ta med egen mat å sove på tribunen.

Kanskje jeg er et unntak men jeg sovna hver dag 2 - 2:30 og stod opp 11-12. Ingen problemer med søvn, trokke jeg våkna en gang. Dog spiste masse frukt og nesten ikke noe junk. og drakk endel vann. Og dusj hver morgen for å få energi! Tg var <3

 

Tror ikke jeg har sett eller hørt om en mer fornuftig person på TG noen gang.

MYE vann, frukt og ikke bare junkfood er stilen man bør ha for å ikke ha en slags "hangover" en uke etter TG.

 

Dusjing anbefales også ^^,

Lenke til kommentar
Men for mange unger er det første gang de er borte fra mamma og pappa flere dager i strekk, så da skal de liksom gjøre EKSTRA mye ut av det med å drikke mest mulig brus, spise mest mulig godteri, og ikke sove. Bare fordi de ikke får lov hjemme.

 

Har lagt merke til det der.

 

TG skulle satt igang en kampanje internt.

Kansje fått noen til å sponse dem med litt gratis frukt og grønt

Og gjøre de sunne drikkene billigere

Lenke til kommentar
Men for mange unger er det første gang de er borte fra mamma og pappa flere dager i strekk, så da skal de liksom gjøre EKSTRA mye ut av det med å drikke mest mulig brus, spise mest mulig godteri, og ikke sove. Bare fordi de ikke får lov hjemme.

 

Har lagt merke til det der.

 

TG skulle satt igang en kampanje internt.

Kansje fått noen til å sponse dem med litt gratis frukt og grønt

Og gjøre de sunne drikkene billigere

 

Det kjøres kampanjer for hygiene, riktig mat og drikke og slikt, men mange driter i det. TG blir jo en bakteriebombe utover dagene, hvilket egentlig er skummelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...