Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Hm, jeg bare kom på en ting. På TG04 så sloss jeg og en kamerat om et stoort colatårn, helt til en av oss glapp den og slo den inn i bakhodet til en random person som gikk forbi.

Heh, tenkte jeg bare måtte dele det. Hvis du som er offeret er her inne, så sorry :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, jeg bare kom på en ting. På TG04 så sloss jeg og en kamerat om et stoort colatårn, helt til en av oss glapp den og slo den inn i bakhodet til en random person som gikk forbi.

Heh, tenkte jeg bare måtte dele det. Hvis du som er offeret er her inne, så sorry :p

Fem år siden ja. Jaja, det er vel aldri for sent å si unnskyld. :p

(Jeg er ikke personen du slo den inn i bakhodet på altså)

Lenke til kommentar

Det gjorde vondt! Jeg har fortsatt kulen i hodet... :hrm:

Neida, blir første året, dette... :p

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å gå fra togstasjonen til hallen? Er det vanskelig å finne fram? Er det noen butikker åpne i nærheten av hallen? Husker at sentrum ikke var åpent sist år :(

Ligger en matbutikk en kilometer (?) eller noe unna hallen.

Alle butikker er åpne onsdag og lørdag

Lenke til kommentar
Hvor lang tid tar det å gå fra togstasjonen til hallen? Er det vanskelig å finne fram? Er det noen butikker åpne i nærheten av hallen? Husker at sentrum ikke var åpent sist år :(

Ligger en matbutikk en kilometer (?) eller noe unna hallen.

Alle butikker er åpne onsdag og lørdag

Har hørt at det ligger et par kilometer unna hallen. Har hørt noe rundt 4 kilometer. Og det er jo et stykke(!) og gå.

Lenke til kommentar

Noen som vet om de kommer til å selge "i pwn noobs" t-skjorter der?

Kom akkurat på at jeg sku gjerne hatt den siden går i stil med Ownerer headbandet mitt, noe jeg har glemt heeelt av... >.<

Bah eller så får jeg bare ta en hvit t-skjorte å skrive på med tusj :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...