Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

så det var noen før i posten her som lurte på om det var noen butikker MC Donalds etc I nærhet av vikingskipet. Vet ikke om dette ble svart på, men;

 

Det er en MC Donalds i Hamar sentrum, rett ved siden av kinoen. CA 2 km fra MC Donalds, Går fint an å gå, men lettere er det jo å sykle eller kjøre da :) Det er hvertfall en Rema 1000 i Nærheten av MC Donalds.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
så det var noen før i posten her som lurte på om det var noen butikker MC Donalds etc I nærhet av vikingskipet. Vet ikke om dette ble svart på, men;

 

Det er en MC Donalds i Hamar sentrum, rett ved siden av kinoen. CA 2 km fra MC Donalds, Går fint an å gå, men lettere er det jo å sykle eller kjøre da :) Det er hvertfall en Rema 1000 i Nærheten av MC Donalds.

Er det en Coop i nærheten?

Lenke til kommentar
så det var noen før i posten her som lurte på om det var noen butikker MC Donalds etc I nærhet av vikingskipet. Vet ikke om dette ble svart på, men;

 

Det er en MC Donalds i Hamar sentrum, rett ved siden av kinoen. CA 2 km fra MC Donalds, Går fint an å gå, men lettere er det jo å sykle eller kjøre da :) Det er hvertfall en Rema 1000 i Nærheten av MC Donalds.

Er det en Coop i nærheten?

Hvis du kjører gjennom sentrum så er det en 200 meter fra Ishallen (ikke vikingskipet).

 

Edit: Kjørebeskrivelse; Her

 

Vikingskipet er der Sandvika er CA. Tor jeg da...

Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Wow, noe jeg merket nå..

Det er visst mange som får en stor fot plass (ettersom det er sånn 1-2-1-2-1-2-1-2- osv. stol plasser) Så de med 1 plassen får jo god under bordet, men hvordan får de med 2 plass, plass til baggene sine under bordet? hørte at man legger bagger osv, under bordene..

Det gjøres bare slik for å kunne rydde stolene litt unna før innslipp. I realiteten skal en av stolene stå rett foran pallen som står på tvers, altså får personen en pall mellom bena.

Lenke til kommentar
så det var noen før i posten her som lurte på om det var noen butikker MC Donalds etc I nærhet av vikingskipet. Vet ikke om dette ble svart på, men;

 

Det er en MC Donalds i Hamar sentrum, rett ved siden av kinoen. CA 2 km fra MC Donalds, Går fint an å gå, men lettere er det jo å sykle eller kjøre da :) Det er hvertfall en Rema 1000 i Nærheten av MC Donalds.

Er det en Coop i nærheten?

 

Coop Mega ca 1,5 km unna! Ligger på Vika Senteret, der ligger også Pizza 1 som har meget god pizza! :)

post-98276-1238939368_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Noen som vet om et seatmap, der det er innført hvor plassering av routerene er? Kan være litt greit med tanke på hvordan kabler jeg skal ta med, sitter vi langt unna må jeg kjøpe inn noen 5meter kabler.

Har 10m forsegla fra komplett jeg :) Gleder meg til å bruke den :)

 

 

BTW: Man kan bruke egen kontorstol og ikke de plaststolene der? De så ikke comfy ut.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

Tørris blir ikke til vann når det fordamper sånn som vanlig is, men til CO2-gass. Og det å få hallen fylt med CO2/fuktig luft er ikke veldig bra med tanke på alle datamaskinene som står der... ;)

 

 

Edit: Tørris fordamper jo ikke da, den sublimerer...

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Tørris blir ikke til vann når det fordamper sånn som vanlig is, men til CO2-gass. Og det å få hallen fylt med CO2/fuktig luft er ikke veldig bra med tanke på alle datamaskinene som står der... ;)

 

 

Edit: Tørris fordamper jo ikke da, den sublimerer...

Ble det skader på utstyr? Max kjipt og dårlig gjort.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...