Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meh, de er bare slitt.

Tror nok ikke du merker mye til hvordan bordene ser ut. Gjorde ikke det jeg i hvert fall på mine forrige TG deltakelser.

Og TG blir kos når folk får kommet på plass og stemningen er i gang. Det webkameraet viser nå er ikke særlig representativt for selve TG (annet enn å vise hvor bordene står).

Endret av FLarsen
Lenke til kommentar

Hmm, er sikker på at jeg skrev en post her angående hva folka skal ta med seg av drikke/mat/godis, men finnern ikke igjen :p

Skrev opp litt selv som jeg gjerne skulle kryssjekka opp mot, hehe.

Merker jeg gleder meg helt vilt nå. Ser på jpegstreamen nå (mobilt bredbånd) og fikk helt frysninger.

Brått var det en truck

Brått var trucken vekk

Så var scenen en bit større

:D :D :D :D

EDIT: nvm, fant igjen tråden xD

Endret av discostu
Lenke til kommentar
[...]Brått var det en truck

Brått var trucken vekk

Så var scenen en bit større

Hahahaha!

That's the magic of TG <3

Egentlig har de ingen stor oppgave der oppe, for de kan bare knipse med fingrene og peke på pallene så er alt stablet og ordnet. Jeg bare vet det. :ph34r:

Lenke til kommentar
Jeg prøver igjen:

Er det noen som har god erfaring med å være utenfor skipet rundt kl 8-9? Hvor lenge må man stå i kø om man er der da?

Takk.

Jeg pleide å være der ved åpningstid frem til TG05, om jeg ikke husker feil, og da måtte jeg gjerne stå en time eller to i kø før jeg slapp inn med første lasset. Nå er det en stund siden, og jeg vet at innsjekkingssystemet har blitt effektivisert siden den gang, men jeg ville regnet med litt kø likevel. De siste årene har jeg vært der rundt 12, og da har det vært toppen et kvarter kø.

Lenke til kommentar

Må bare spørre om en sak.

I forbindelse med TG2008 har jeg sett enkelte har såkalte "Strobe Lights" over maskinen sin. De eneste jeg har sett befinner seg på microplex.no, men disse må settes i ordinær sokkel, altså som en lyspære, jeg er interessert en modell man kan sette oppå maskinen (altså PCen), for å få et dekorativt lys med tanke på LAN. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe dette (helst i Norge).

På forhånd takk.

:)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...