Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvorfor ikke? Hvis du var på båtmessa på lillestøm for 2 uker siden, så var det mange båt produsenter som ikke kunne stille fordi det ble for dyrt. Produsenter som sleger båter for 3 mill ++ hadde ikke råd til å stille ut 1 båt engang. Det koster penger for netshop å dra til vikingskipet med en lastebil full av hardware.

Men de burde jo tjene på det da.. kan tenke meg at ganske mange vil kjøpe hardware under TG..

Lenke til kommentar

Det koster en butikk mellom 50 og 120 tusen kroner å stille ut. I det lange løp er det lønnsomt, med tanke på at det er jævlig god PR - i det lange løp mener jeg et år ++, approx.. Om en butikk er i en liten finansiell krise i tiden rundt TG er det ikke så rart at de dropper.

Lenke til kommentar

Ja, hvorfor ikke? Hvis du var på båtmessa på lillestøm for 2 uker siden, så var det mange båt produsenter som ikke kunne stille fordi det ble for dyrt. Produsenter som sleger båter for 3 mill ++ hadde ikke råd til å stille ut 1 båt engang. Det koster penger for netshop å dra til vikingskipet med en lastebil full av hardware.

Men de burde jo tjene på det da.. kan tenke meg at ganske mange vil kjøpe hardware under TG..

Det kan jeg bevitne at stemmer :) De bør helst ha 3 lastebiler med godsaker :)

Lenke til kommentar
Ja, det kan du lure på. De hadde vel bare ikke lyst til å dra i år... :tease: (jeg har ikke peiling...)

Kan jo hende det har noe med finanskrisa...

Det virker sannsynlig...

Hehe, det var ikke ironi, selv om det kanskje så litt sånn ut... ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...