Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Dæven, det er ikke lenge til. Husker det var noen som lagde en skrivebordsbakgrunn i fjor som telte ned til TG. Noen som har link til det?

 

Det var jeg som postet den i TG08 tråden, og tar jeg ikke feil er den enda begravd ett eller annet sted på harddiskene mine. Skal se om jeg ikke finner den igjen, og få modifisert scriptet som ligger i bunn med datoen TG09 begynner :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Fant igjen filene, og har endret scriptet. Det som er nedenfor er fremgangsmåten som jeg postet i TG08 tråden.

Nøyaktig fremgangsmåte for vista har jeg ikke, siden jeg ikke har noen pc med vista tilgjengelig akkurat nå, men skal ikke være store heksekunsten og få denne bakgrunnen i vista også.

 

1, Høyreklikk på skrivebordet og trykk "egenskaper"

 

2, trykk tabben som heter "skrivebord" på det vinduet som kommer opp

 

3, trykk på knappen som heter bla gjennom, og finn filen index.html som du pakket ut fra .zip filen jeg har lagt ved (du må muligens endre de filene den kjenner igjen til html dokumenter, dette gjør du ved og velge "html dokumenter" i drop-down menyen under feltet en kan skrive inn filnavn.)

 

4, dobbeltklikk på index.html

 

5, trykk og på det vinduet som heter "egenskaper for skjerm"

 

Hvis jeg har forklart alt riktig vil du nå ha nedtelleren som bakgrunnsbilde.

 

NB: husk at de tre filene som ligger i denne .zip filen må ligge i samme mappa for at denne skal fungere skikkelig!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...