Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puter = win. Men tenker å ta med egen stol hvis jeg ikke må ta tog igjen. Men fant nettopp ut at jeg må begynne å pakke snart! Drar på hytta på fredag og da må jeg ta med alt jeg skal ha med. Drar direkte til skipet på onsdag fra hytta.

TG nærmer seg !!

Lenke til kommentar

Noen som vet hva man skal pakke PC,n inn i så den blir beskyttet mot vær og slag når den ligger på en tillhenger?

 

Noen fare for statisk elektrisitet fra presenning? isåfall hva skal jeg bruke til å isolere?

 

Takker for svar :)

 

Så er det bar og komme seg ut å grave den frem :whistle:

Lenke til kommentar

Gidder ikke ta meg esken til det svære lian li kabinettet mitt fordi, den er så stor at jeg ikke har noen plass å ha den etter jeg har pakket opp maskina, og fordi den som regel er et helvete å få den på igjen... Noen tips til å beskytte maskina mot riper og støtt? tre en søppelsekk over og sette den i "klem" mellom andre flate ting i stasjonsvogna?

Lenke til kommentar
Siden 2006 har jeg kun opplevd god-vær på TG!

Du var ikke på TG i fjor, eller? Ville kalt det godvær. :sleep2:

Frøys som f i varmeteltet jeg men.. :ermm:

 

Å jo :D

 

Godvær, vel, sola var oppe, det var ikke regn, ikke snø, men det var som sagt bikkjekaldt. Sov i soveteltet, og trodde jeg skulle dø da jeg våknet om morgen :wee:

 

lol.. ene morgenen var det en latterlig snøstorm :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Det er ikke snøstorm bare fordi man tryner... Snøstorm er når man blir blåst omtrent tilbake gjennom døra når man prøver å gå ut, og når du først ha kommet deg ut ser du bare så vidt hånda forran deg for bare snø :ph34r:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...