Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte ikke akkurat på når vi satt inne nei :p

 

Men ser bare for meg at det kan bli litt kaos hvis det blir snø / regn mens man skal bære inn utstyr og diverse.

 

Tror ikke det blir noe problem, blir bare litt ekstra jobb med innpakking etc. dersom det skulle skje : )

 

Fullt klar over at TG foregår innendørs! =P

Lenke til kommentar
Nå begynner jeg å bli seriøst bekymra for snøvær ved TG- ankomst.

 

Snør som bare pokker på østlandet nå..

 

Nå ? i dag har det da bare vært sol på Hamar :p

 

Jeg har fikset med været.. Laget en egen vær-script til værgudene som gjelder for Onsdag 8 April!

Lenke til kommentar

Nå ? i dag har det da bare vært sol på Hamar :p

 

Jeg har fikset med været.. Laget en egen vær-script til værgudene som gjelder for Onsdag 8 April!

 

Hva med søndagen?

 

Done :p

Ahh, må vel begynne å tenke på hva man skal ha med seg på TG i år da.

Lenke til kommentar

Noen som har tips til surround-headset? Helst ikke noe USB-skit men den typen med flere separate jack-plugger man stapper inn baki på selve lykortet, ikke B&O's prisklasse, gjerne vibrasjon for å erstatte bassen man føler i ellers ville følt i rævva og helst god lyd, da. Om det er 5.1 eller 7.1, spiller ikke så mye rolle. Hovedkriterien er at det skal kunne erstatte mitt Logi G51-anlegg for TG, som ikke er så lett å ha på 70x80cm bordplass...

 

Dessuten, har de kjølebokser på TG slik at man kan ha med seg en kjøleboks som bruker gode gammeldagse kjøle-elementer? Eller bør jeg forholde meg til kaviar og tube-ost på knekkebrød?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

tenkte jeg skulle inn til selve hamar sentrum på lørdag eller noe for å se på klær å noe greier, å da lurte jeg på om det går busser fra vikingskipet tidlig lørdag?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...