Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Overraskelsen blir vel mest sannsynelig en diger propagandaplakat av Giske. Hadde det ikke vært for ham hadde det ikke blitt noe TG i år.

Pft. Det var da stregt tatt Kristin Halvorsen som ga de momsfritak.

 

Damn straight!

 

Giske bare soler seg i glansen, som vanlig.

Men Giske er nesten litt kul, så det går greit, amirite?

Lenke til kommentar
Overraskelsen blir vel mest sannsynelig en diger propagandaplakat av Giske. Hadde det ikke vært for ham hadde det ikke blitt noe TG i år.

Pft. Det var da stregt tatt Kristin Halvorsen som ga de momsfritak.

 

Halvorsen gjorde ikke så mye hun heller gitt. Det var et samarbeid mellom politikere fra flere partier om å løse den saken der.

 

Jeg kjenner nemlig en av dem, og han er ikke i noe regjeringsparti. :)

Lenke til kommentar

Ytterst på rekke 58 Anbefalles ikke ( under kjempe skøyta )... satt der og frøys hele TG06... oste kaldt i fra "rennene" i gulvet for ledninger og ingen klarte å lokke den %¤// Døra...

 

P.S ikke klag hvor varmt det er til spillere ytterst på rekkene, det kan føre til alvorlige konsekvenser... ( ja jeg var svært aggresiv på sett og vis )

Endret av Dracoknight
Lenke til kommentar
For å være "korekt" heter det vel Forlenger med flere støpseler:P

eller bare "ei pædde me fler høl" ( si det med litt hadelands dialekt'ish ting)

 

Er ikke støpselet det man putter inn i veggen da? :huh: Isåfall blir det "forlenger med flere kontakter".

 

(Bare rett meg viss det er feil)

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

Hmm, en kompis av meg har et meget sært problem som jeg håpet noen av dere har svar på.

 

Han skal bestille billett. Det står "Ready to complete order" men når han trykker, så står det "You have no email change going on at the moment.".

 

Noen som vet hvordan man fikser?

Lenke til kommentar

Og da har jeg bestemt meg for å ikke dra på TG. Billettene er til salgs, tipper de forsvinner rimelig kjapt.

Har ikke tenkt å dra da jeg føler at det blir for hektisk. Har vært der i 3 år allerede, og merker at TG tiden

er omme, og at det er best å gi seg mens leken er god. Har heller ikke fått skaffet noe transport, samt at

det ble noe surr i seatingen, da jeg er med i en stor gruppe. Tipper det blir Spania/London/Roadtrip istedet :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...