Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dere som har vært på TG, passer TG til en 14-15 åring?

Absolutt. Ville ikke dratt alene da, men med venner skulle det gå veldig bra. Bare hyggelige folk på TG, og er det noe trøbbel er det bare å snakke med crewet eller folk rundt deg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Basskuk: Det støver ikke i kjelleren, det mugger :woot: Nå som vi er inne på det, vet du hvor seriøst var det med at nyhus ville ha arb. tegningene var?

Iceman: Det gjør du ikke tenk, for vi har flytta :wee:

Jeg har også problemer med å tro på at du skal løpe foresten.

Lenke til kommentar

Har skikkelig lyst til å dra på TG, men er relativt få kamerater i min omgangskrets som i det hele tatt er intrisert i data/-gaming. :(

Og de få som faktisk kunne tenke seg og være med, får ikke lov av foreldra.

Kan jo alltids høre med min eldre bror, men hvor kult er det å sitte ved siden av brodern sin på TG da? :laugh:

Lenke til kommentar
Kan jo alltids høre med min eldre bror, men hvor kult er det å sitte ved siden av brodern sin på TG da? :laugh:

Første året på TG satt både den yngre broren og faren til en av kompisene mine med oss, så jeg ser ikke helt problemet. Men det spørs vel kanskje hva slags forhold man har til de.

Du kan jo sitte på HW-rekka? :)

Lenke til kommentar

Det er ikke første gang det har skjedd, så de har jo tydeligvis problemer med å bestille nok. Så har man da i tillegg alle barnefamiliene som tar en storhandel på onsdag før de skal på hytta. Ikke rart det blir tomt.

Jeg har pleid å handle på vei til Hamar, så slipper jeg det stresset når jeg kommer fram.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...