Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Ah, klassisk TG-syndrom. "Fint" at problemene oppsto såpass tidlig, er mye verre å sitte på TG med defekt hw (eller ikke, siden 90% av folket kan hjelpe). Hvert eneste år har jeg hatt problemer. I fjor måtte jeg kjøpe nytt skjermkort, og den første dagen klikka alt av software, så windows ble reinstallert sikkert 3-4 ganger før jeg gav opp og installerte Linux.. Fant ut at det var harddisken som spant på sine siste runder, så jeg var nødt til å låne penger av folk til ny :p

I år har jeg satt tilside litt ekstra cash i tilfelle (og hvis det ikke skjer noe, så kan jeg jo spandere pizza på alle 40px-718smiley.svg.png)

Alle fikk jo gratis pizza i fjor!

Kan vel ikke satse på og leve gratis på TG og vi fikk jo ikke pizza vær dag.

Julenissen?

Grandiosia ;)

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ah, klassisk TG-syndrom. "Fint" at problemene oppsto såpass tidlig, er mye verre å sitte på TG med defekt hw (eller ikke, siden 90% av folket kan hjelpe). Hvert eneste år har jeg hatt problemer. I fjor måtte jeg kjøpe nytt skjermkort, og den første dagen klikka alt av software, så windows ble reinstallert sikkert 3-4 ganger før jeg gav opp og installerte Linux.. Fant ut at det var harddisken som spant på sine siste runder, så jeg var nødt til å låne penger av folk til ny :p

I år har jeg satt tilside litt ekstra cash i tilfelle (og hvis det ikke skjer noe, så kan jeg jo spandere pizza på alle 40px-718smiley.svg.png)

Den er grei! :thumbup::thumbup:

Second that!

Endret av WildWolF
Lenke til kommentar
Heisann, jeg vet veldig lite om TG så jeg har noen få spørsmål :)

- Er det lovt å drikke alkohol der?

- Er det mange jenter som deltar? f.eks 1 av 4 er jenter?

- Pleier det å være "leid" jenter som evt stripper osv?

Alkohol er ikke lov.

Er vel sagt sån røfflig at det er 20-25% jenter der. Vet ikke om det stemmer men.

Aldri sett noen strippere der.. :p

EDIT: Nightmeare var kjappere og antaglig ga han et mer korrekt svar.

Endret av aGal
Lenke til kommentar
Har en kompis som plutselig kunne være med likevel, men han har ikke billett. Stilte meg i kø nå og er ca. 500 der. Mao ganske liten sjanse for å få ticket vil jeg tro. Finnes det noen annen måte å få tak i billetter på?

du kan jo se på: Bruktmarkedet, finn.no, Qxl.no eller lignende..

Lenke til kommentar
Har en kompis som plutselig kunne være med likevel, men han har ikke billett. Stilte meg i kø nå og er ca. 500 der. Mao ganske liten sjanse for å få ticket vil jeg tro. Finnes det noen annen måte å få tak i billetter på?

Ja, husker ikke hvilken dato, men da kan du selge og kjøpe for PTN pris (- PTN fee)

Tror jeg da :p

Lenke til kommentar
Oki:) Jeg bare lurte.

Tenkte kanskje det kom damer som danset ett eller annet for alle guttene, hehe. ;)

Haha, det kan jeg love deg jeg hadde reagert kraftig på! Likt skal være likt, vi er ikke lesbiske alle sammen selv om vi driver med data, lizzzzom.

Nei, men da kunne vi jo blurt det demokratiske systemet så ser vi hva det blir til :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...