Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

post-93392-1236286110_thumb.jpg

 

Er det noe måte og få omorganisert hvilke av brukerene som skal ha hvilket seat? Helst uten og unreserve, jeg er redd for at plassen min skal bli tatt :p

 

Nesten så jeg bare kunne dratt de rundt, sånn at jeg fikk plasert riktig person til riktig seat. Sånn som det er nå, så er det helt kaos.

Lenke til kommentar
post-93392-1236286110_thumb.jpg

 

Er det noe måte og få omorganisert hvilke av brukerene som skal ha hvilket seat? Helst uten og unreserve, jeg er redd for at plassen min skal bli tatt :p

 

Nesten så jeg bare kunne dratt de rundt, sånn at jeg fikk plasert riktig person til riktig seat. Sånn som det er nå, så er det helt kaos.

Bytt user på billettene

Lenke til kommentar
post-93392-1236286110_thumb.jpg

 

Er det noe måte og få omorganisert hvilke av brukerene som skal ha hvilket seat? Helst uten og unreserve, jeg er redd for at plassen min skal bli tatt :p

 

Nesten så jeg bare kunne dratt de rundt, sånn at jeg fikk plasert riktig person til riktig seat. Sånn som det er nå, så er det helt kaos.

Bytt user på billettene

 

For han eier nokk alle de ti billetene :p

Lenke til kommentar
post-93392-1236286110_thumb.jpg

 

 

Er det noe måte og få omorganisert hvilke av brukerene som skal ha hvilket seat? Helst uten og unreserve, jeg er redd for at plassen min skal bli tatt :p

 

Nesten så jeg bare kunne dratt de rundt, sånn at jeg fikk plasert riktig person til riktig seat. Sånn som det er nå, så er det helt kaos.

 

 

pm meg en msn adresse a? for du har seata meg og mine så kan vi fikse det hehe =)

Lenke til kommentar
Jeg kommer sikkert til å gjøre det når jeg blir eldre. Sånn det er nå synes jeg det er dritdigg å våkne og bare ligge og chille i soveposen mens jeg hører på hele stemningen. Er jeg trøtt nok er det ikke noe problem å sovne uansett støyvolum.

 

Jeg begynner virkelig å glede meg til å tøse på DC-chaten nå. :love:

 

Ehm, 'scuse moa, men hva er egentlig DC-chatten (DC-huben)? Har sett det skrevet flere steder, men hva ER det egentlig? :huh:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...