Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Olum: Det er drittunge. Finne jeg din liggende ett sovested og jegs kal sove kaster jeg den av gårde.. Du har ikke betalt for en fast soveplass her du vel?

 

Har jeg betalt for en soveplass? Nei. Er jeg en drittunge? Tja, ja kanskje. Har jeg noen gang hatt problem med at andre har fjernet madrassen min? Nei.

Lenke til kommentar

Jepp! Det er sånn det funker. Så lenge jeg ikke bruker soveplassen min, kan andre bruke den. Når jeg skal legge meg pirker jeg karen på skulderen og sier at enten finner han seg et annet sted eller så legger jeg meg oppå han. Og jeg har svært morrabrød.

 

Edit: Da legger jeg meg oppå deg, Oppslagsverk. :love:

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Ja! De som ikke gidder å rydde bort soveutstyret etter seg, har seg selv å takke om det ligger noen der. Håper bare at ingen fapper på madrassen min.

 

basskuk: om du dusjer på TG har du egen dusj ;)

Har jeg vel ikke? Fellesdusj er ikke kult.

 

Olum, nå et du bare slem. Jeg har såvidt kommet ut av tenårene. *furte*

 

Fellesdusj er fett. Med masse (og da mener jeg masse, sikkert et 10 cm tykt lag) med fotlo (les: fot-lo) på gulvet.

 

Gamling er du. Jeg er fj0r10zz +3 år.

Lenke til kommentar
Om jeg finner hans tomme plass fjerner hans sove utstyr og legger ned mitt kan han ikke be meg fjerne meg :F

 

Nei, det kan jeg ikke. Jeg har aldri hatt problem med forbanna nerder som ikke har noe sted å sove før. Gidder ikke gjøre noe med det før det faktisk blir et problem. Det er bare sånn jeg er.

Lenke til kommentar

Problemet er at folk har en innstilling om at dette er deres "faste plass". Forhåpentligvis blir det litt varmere i soveteltene i år slik at det ikke blir noe problem. Lå et par netter der i fjor med papirtynn sovepose. Selv om jeg var fullt påkledd trodde jeg at jeg skulle fryse ihjel :p

 

Skulle ønske crew gikk rundt og stakk hull på madrasser det ikke ligger folk på

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Wohoo, fikk plass ved en av de breie veiene som går på tvers av hallen.

 

Det er ikke noe kewlt da. Det er der det er mest stjeling.

 

Problemet er at folk har en innstilling om at dette er deres "faste plass". Forhåpentligvis blir det litt varmere i soveteltene i år slik at det ikke blir noe problem. Lå et par netter der i fjor med papirtynn sovepose. Selv om jeg var fullt påkledd trodde jeg at jeg skulle fryse ihjel :p

 

Så var det skikkelig kaldt i Hamar på den tida også da. Innland :thumbdown:

Lenke til kommentar
Tror disse plassene forsvinner fort.

:(

 

Æsj. Håper de ikke forsvinner før Eivind får bestemt seg.

Man betaler ikke med en gang, dvs det kan lett avbestilles om du ikke har penger o.l. :)

 

1800kr hver for alle fire nettene. Hotellseng, egen dusj og ordentlig frokost er absolutt verdt det.
Fysj, hotel er for pyser :p Hva er det dere betaler for det? Tar dere for alle fire nettene eller bare noen?

Pac-Man og jeg tar to netter, torsdag -> fredag og freda -> lørdag. Det er mer enn nok, da kan vi være oppe til torsdag morgen / formiddag og sove til kvelden. Komme tilbake neste kveld og sove til morran f.eks. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...