Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"You have 3 tickets for reserving seats, but currently we limit reservations to those that have more than 10, this is done to have the large groups of people get seated first, because that way the most people will be happy with their seats."

 

Står jo at det skulle åpna klokka 8 på gathering.org :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg kommer sikkert til å gjøre det når jeg blir eldre. Sånn det er nå synes jeg det er dritdigg å våkne og bare ligge og chille i soveposen mens jeg hører på hele stemningen. Er jeg trøtt nok er det ikke noe problem å sovne uansett støyvolum.

 

Jeg begynner virkelig å glede meg til å tøse på DC-chaten nå. :love:

Lenke til kommentar
Jeg kommer sikkert til å gjøre det når jeg blir eldre. Sånn det er nå synes jeg det er dritdigg å våkne og bare ligge og chille i soveposen mens jeg hører på hele stemningen. Er jeg trøtt nok er det ikke noe problem å sovne uansett støyvolum.

 

Jeg begynner virkelig å glede meg til å tøse på DC-chaten nå. :love:

Nå fikk du meg virkelig til å føle meg gammel.

 

Men, joda. Det er chill nok det, men.. Ordentlig frokost (eller evt. "kveldsmat"), seng, egen dusj. For å ikke snakke om å slippe dra med sovepose, oppblåsbar madrass og pumpe. OG det å kunne ha bagen med klær et annet sted enn under bordet. :wee:

Lenke til kommentar
Nå fikk du meg virkelig til å føle meg gammel.

 

Men, joda. Det er chill nok det, men.. Ordentlig frokost (eller evt. "kveldsmat"), seng, egen dusj. For å ikke snakke om å slippe dra med sovepose, oppblåsbar madrass og pumpe. OG det å kunne ha bagen med klær et annet sted enn under bordet. :wee:

 

Du begynner virkelig å bli gammel. Man skal alltid ha meg seg MYE mer enn det man har plass til og det man har bruk for. Forøvrig tar jeg med pute og dyne. Sovepose er så trangt å sove i.

 

Enig. Jeg tar med meg en feit oppblåsbar seng.

Jeg synes det var stress nok å finne plass å sove på selv med bare et liggeunderlag og sovepose ifjor. Hvordan finner folk plass til gigantiske opplåsbare madrasser?

 

Det første jeg gjør når jeg kommer inn i hallen er å pumpe opp madrassen og finne en god plass til den. Der lar jeg den ligge helt til søndagen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...