Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På TG08 (Mitt første TG) hadde jeg med papptallerkener, plastbestikk og forskjellige Fjordland-middager for hver dag. Fungerte utmerket, og jeg planlegger å ha det med i år også :D Bare å passe på å ikke ta de med alt for "løs" saus i, var blant annet en av de med kylling som ble rimelig grisete. Greit å ha litt ordentlig mat å spise.

 

Om de ikke har blitt bedre, fraråder jeg folk å dra på Hamar Pizza (litt usikker på om det var det det het). Spiste der i fjor én gang, og spiser heller grandiosa. Mulig det var bare vi som var uheldige.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
På TG08 (Mitt første TG) hadde jeg med papptallerkener, plastbestikk og forskjellige Fjordland-middager for hver dag. Fungerte utmerket, og jeg planlegger å ha det med i år også :D Bare å passe på å ikke ta de med alt for "løs" saus i, var blant annet en av de med kylling som ble rimelig grisete. Greit å ha litt ordentlig mat å spise.

 

Ah, hvilke middager er dette? Tipper det ikke er den vanlige posemiddagen, eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
På TG08 (Mitt første TG) hadde jeg med papptallerkener, plastbestikk og forskjellige Fjordland-middager for hver dag. Fungerte utmerket, og jeg planlegger å ha det med i år også :D Bare å passe på å ikke ta de med alt for "løs" saus i, var blant annet en av de med kylling som ble rimelig grisete. Greit å ha litt ordentlig mat å spise.

 

Ah, hvilke middager er dette? Tipper det ikke er den vanlige posemiddagen, eller tar jeg feil?

Det er pappesker med noen mindre plastposer inni. Om man har Fjordland kjøttboller og poteter i brun saus for eksempel, er det én pose med poteter og én eller to poser med kjøttboller/saus, og muligens tyttebærsyltetøy (som ikke skal varmes). Varierer litt fra rett til rett hva som kommer i egen pose. Man varmer opp alle posene i mikrobølgeovn, som det er mange av :p

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar

Selv kan jeg vel drasse med en kjølebag med elementer, mutterns hjemmebakte brød (skikkelig grove greier), ost, ananasringer og no' kjøttpålegg og lager meg ostesmørbrød til frokost. Til middag blir det en tur til Peppes, muligens jeg tar en tur på mac'ern også. Resten får jeg se på, kanksje sånn kylling som Leeloo lager i The Fifth Element?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
Ser First Hotel Victoria har påsketilbud. Kanskje det blir hotell i år? Det hadde vært deilig :wee:

*Hotell bestilt!*

 

btw: Fikk dere e-post etterpå?

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541
[...]Men vannkokere fins![...]

 

Ahh, vannkokere! :wee: Her skal det kokes nudler! :dribble:

 

 

Edit: Nei, vent litt Ikke her, men på TG! :wee:

 

Husk nå da folkens, ikke putt det du skal ete oppi vannkokeren og koke det... :whistle:

 

Vil helst ikke smake pølser og nudler når jeg skal ha te!

Endret av Slettet+5432143541
Lenke til kommentar
[...]Men vannkokere fins![...]

 

Ahh, vannkokere! :wee: Her skal det kokes nudler! :dribble:

 

 

Edit: Nei, vent litt Ikke her, men på TG! :wee:

 

Husk nå da folkens, ikke putt det du skal ete oppi vannkokeren og koke det... :whistle:

 

Vil helst ikke smake pølser og nudler når jeg skal ha te!

 

Ehm, håper ikke det der var til meg... :whistle: Du snakker til verdens beste nuddelkokk her... :innocent:

Lenke til kommentar

Da har man bestilt hotel - et dobbeltrom to netter, er så heldig å få bo sammen med Pac-Man :love:

 

Jeg var tydeligvis ikke alene, for det tok lang tid før jeg kom gjennom - og fikk flere ganger beskjed om stor trafikk til sentralbordet. Tror disse plassene forsvinner fort.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...