Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt skal man på harrytur!

Pleier som regel å handle med et brett cola, men tror det blir Ramlösa i år. Foretrekker chips fremfor godteri, så da havner det gjerne en pose eller ti i handlekurven.. Sånn mikrobølge-burgere og sånt som de har i sverige må også med. Og snus, selvsagt :)

Lenke til kommentar
menne bump

kan noen annbefale et bra støy-block-gamingheadset? :p

En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom.

 

I tilleg ligger den helt på toppen av siden for de fleste - annet enn det har jeg lite å tilføye :p

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

Det er greit om de går på batteri, så lenge batteriet ikke lades i skipet o.l.

http://forums.gathering.org/showpost.php?p...amp;postcount=5

http://forums.gathering.org/showthread.php...ed=1#post111677

Om crew skal sjekke opp hvert j#¤/@ kjøleskap for å se om det kjører på nettstrøm og ikke batteri eller sykkel for den saks skyld, så ville det vært det eneste de har hatt tid til for å sette det litt på spissen. Mye enklere å forby alt da vil jeg tro. Det er hvertfall begrunnelsen jeg har hørt=)

Endret av Oppslagsverk
Lenke til kommentar
Om crew skal sjekke opp hvert j#¤/@ kjøleskap for å se om det kjører på nettstrøm og ikke batteri eller sykkel for den saks skyld, så ville det vært det eneste de har hatt tid til for å sette det litt på spissen. Mye enklere å forby alt da vil jeg tro. Det er hvertfall begrunnelsen jeg har hørt=)

På polarparty er det tilatt med 12v kjøleskap, kjølebag o.l. - da de fleste driver dette fra en egen strømforsyning er det ganske enkelt og lite tidskrevende å bare vise de ledningen, og evt skru den av for å se om bokesn stopper om PSUen er separat.

 

For de som går rundt og sjekker bånd er det maks 20 sek ekstra jobb per plass som har kjøleskap - og fra personlie erfaringer det ikke stort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Jo det er lov så lenge den går på en form for "spesialbatteri" de sa det iallefall i 08.. Altså vanskelige batterier er ikke lov.

 

Vanskelige batterier?

 

Jeg må innrømme jeg aldri har hørt om den typen batterier før.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg et svar eller en link? :p

 

Hvor mye vil et daypass koste? Har en som har litt lyst til å besøke meg mens jeg sitter å gamer.. :)

 

Det er ikke kommet noe informasjon om dette enda. I fjor var det slik at det kostet 300kr. og man la igjen et depositum på 500kr. Da kan man være der til 07:30 neste dag. Om man ikke rekker å komme seg ut før det, mister du depositumet, men da får du til gjengjeld tilgang til resten av arrangementet.

Lenke til kommentar
Kan noen gi meg et svar eller en link? :p

 

Hvor mye vil et daypass koste? Har en som har litt lyst til å besøke meg mens jeg sitter å gamer.. :)

 

Det er ikke kommet noe informasjon om dette enda. I fjor var det slik at det kostet 300kr. og man la igjen et depositum på 500kr. Da kan man være der til 07:30 neste dag. Om man ikke rekker å komme seg ut før det, mister du depositumet, men da får du til gjengjeld tilgang til resten av arrangementet.

Takker og bukker ^^

Er dama som maser litt om at hun er misunnelig på meg fordi jeg skal på TG og ikke hun :whistle: Så da ville hun ihvertfall komme å besøke meg :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...