Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

selv om den har 2 AAA batterier betyr ikke det nødvendig vis at den går på 3 volt. dersom batteriene er paralell koblet så går den på 1.5, uavhengig av hvor mange batterier det er.

 

Molex'en, den du har avbildet, har kun 5 og 12 volt uttak. ikke 3.3.

 

prøv å bruk google og søk før du fyller en hel side i en tråd som overhode ikke har noe med dette å gjøre. alle fargene på kablene inne i pc'en din er standard farger, så et enkelt søk burde løse hele saken for deg.

 

første treff på første søk ga meg dette:

Black Ground

Brown +3.3V

Red +5V

Yellow +12V

White –5V

Blue –12V

 

go nuts.

 

HVor finner jeg brown i PC'en egentlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg ikke rykket noe frem i køen på 2 døgn! Mens mange andre har rykket mange plasser frem? Det har kun vært 6stk foran meg de siste dagene nå, men jeg har ikke rykket noe frem i det hele tatt! Altså, så lenge jeg får bilett før seatingen på torsdag kl 20:00 så er det jo greit, men hvis det skal fortsette sånn så begynner jeg å lure på hva som skjer her altså :p

 

Tror dere jeg fortsatt kan få det til torsdag?

 

Mvh Olav B, G ;)

Lenke til kommentar

Jeg planlegger også å lage en hylle, men min skal ikke ha plate i bunnen. Jeg bygger bare vegger og "tak". Den er dog bare for èn person, ikke tre... Jeg skal ha samme type "skap" der maskinen skal stå som du har laget. Sitter på skolen nå, så kan ikke poste noe bilde, men gjør det kanskje når jeg kommer hjem.

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar
Jeg planlegger også å lage en hylle, men min skal ikke ha plate i bunnen. Jeg bygger bare vegger og "tak". Den er dog bare for èn person, ikke tre... Jeg skal ha samme type "skap" der maskinen skal stå som du har laget. Sitter på skolen nå, så kan ikke poste noe bilde, men gjør det kanskje når jeg kommer hjem.

Det gjør jeg også.

Det som ser ut som en plate i bunnen er bordene på TG.

Lagde en kjapp tegning på skolen, så detaljene er ikke helt med ennå :p

 

Edit: Er det et sted man kan se hvilke plasser som er opptatt?

Ett kart eller noe :p

 

Fant det, http://partyticket.net/tg09/seatmap

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar
Vurdere å reise med bærbar, pc-skjerm, tastatur og mus. Noen som har prøvd dette før?

 

Reiser med tog så hadde vært lettest å slippe å drasse med stasjonær. Skal delta i compos så får håpe den bærbare takler det.

Skal gjøre det samme.. :)

 

Gjorde det i fjor, + ps3. Fungerte helt fint, var lettvint å kunne bytte source på skjermen fra PC til ps3. Hadde pc på vga og ps3 på dvi :)

Lenke til kommentar
Vurdere å reise med bærbar, pc-skjerm, tastatur og mus. Noen som har prøvd dette før?

 

Reiser med tog så hadde vært lettest å slippe å drasse med stasjonær. Skal delta i compos så får håpe den bærbare takler det.

Jeg hadde med laptop med mus i fjor. Hadde ikke noe hylle eller noen ting. Det fungerte veldig bra for min del. Lite å drasse på, enkelt å sette opp og pakke ned. I år skal jeg ha med tastatur også (Logitech G15), pluss at jeg har kjøpt ny mus. (Logitech G5), og jeg skal kjøpe en ekstern harddisk.

 

Jeg har hørt at mange mener det er mye bedre å ha stasjonær PC på TG. Dere har kanskje rett, men jeg hadde det utrolig morsomt med laptop i fjor.

 

Er det mange andre her som ikke skal ha med stasjonær?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...