Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg tenkte også. Jeg skal kanskje lage meg hylle til TG, men jeg skal iallefall holde den innenfor plassen min. ;)

Edit: Jeg quoter meg selv, jeg...:

Jeg vet ikke hva som er gjort tidligere år, men hva med om alle på hw-rekka går med navneskilt med forumnicket sitt på? De fleste kjenner jo ikke hverandre på annet enn hva de heter her på forumet, så da er det lettere å bli kjent med hverandre og faktisk vite hvem man snakker med ;)

Er dette gjort tidligere år?

Edit igjen: Alle plassene står vel helt inn til hverandre, ikke sant? Eller er det noen cm mellom plassene/borda?

Endret av Breidablik
Lenke til kommentar

1. nei det går ikke ann og flytte på bord (de er festa pallevis, altså skrudd nedi pallene stykkvis bortover)

2. nei det er ikke lov til å feste noe som helst i bordplatene da de skal brukes neste år

3. det pleier som regel å gå greit med tanke på hylle som er 3-5 cm for lang (spør du pent så går det i 90% av tilfellene greit)

skal du/dere sitte på HW rekka med hylle så prøv å bli plassert ved siden av en som ikke har hylle, da det kan bli konflikter m tanke på feil lengde osv^^

håper det hjalp, selvom det har blitt sagt 10 tusen ganger før i tråden :p

Lenke til kommentar
Det er endel folk som har valgt meg som seater. Blant alle folkene på lista står det:

********* The Gathering 2009 ticket No one None Inactive: No user

Hva er dette for noe?

Antagelig betyr det at den som eier billetten ikke har valgt user på billetten. Mener jeg.

Da får jeg vel bare seate de også da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...