Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så tjist :(

 

Jeg tenkte ikke på dere, egentlig. Det er litt greiere når man kjenner folka og veit hvorfor. tenkte mer på fjotten som satt foran meg med 19" CRT i 06. Satan, det blei smalt. Hadde dog blitt enda værre dersom jeg hadde tatt med min 19" CRT, så jeg priste meg lykkelig for at jeg hadde fått låne LCD.

I '08 satt jeg med 21" CRT - det var smalt det :fun:

Lenke til kommentar
Står i vente kø for å få billett. er nr 364... i går når jeg la meg rundt 22 tiden var det 380, noen som vet om jeg får billett før lørdag midnatt?

 

 

Jeg står også i køen med 111 stk foran, for øyeblikket... Så det skal et under til om jeg får meg billett før lørdag kveld... :ermm: Jeg skal nok likevel på TG, men jeg blir vel neppe med på hw-rekka, som planlagt...

Lenke til kommentar
Står i vente kø for å få billett. er nr 364... i går når jeg la meg rundt 22 tiden var det 380, noen som vet om jeg får billett før lørdag midnatt?

 

 

Jeg står også i køen med 111 stk foran, for øyeblikket... Så det skal et under til om jeg får meg billett før lørdag kveld... :ermm: Jeg skal nok likevel på TG, men jeg blir vel neppe med på hw-rekka, som planlagt...

Da er vi nok i samme problem.. :p

Står fortsatt fast på 364 -.-

Lenke til kommentar

Det er ikke det at han bruker lang tid på betalingen, men der er ikke noen billett å betale... ;) Først når billettene eventuelt blir refundert blir de solgt ut igjen til dem som står i kø. altså må det 364 refunderte billetter til for at du skal komme deg på TG. Altså rimelig små sjanser... :ermm: Enten det, eller så venter du til etter 22. mars. Da er det lov å kjøpe/selge billetter sånn som man vil (ikke for høyere pris enn fra PTN så klart).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...