Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns nå det er forferdelig dårlig gjort å ta av noen andres plass. En har ikke best plass fra før av, liksom.

 

Det synes jaggu meg jeg også. Jeg har med meg ytterst lite selv, så jeg kan være medgjørlig til en viss grad, hvis naboen er høflig og spør om det er greit at han eller hun låner litt av min plass. Men jeg kan love at jeg setter ned foten rimelig kjapt hvis jeg ikke får den respekten jeg vil ha og fortjener.

Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke sjekket mailen på et døgn eller noe, så viste det seg at PTN hadde sendt en mail for hver femte plass eller lignende jeg rykket fra i køen, og en annenhver time jeg hadde mulighet til å bestille. Satt på Lan da også, så gadd ikke å gjøre no med det :p

 

Ble vel over 40 mailer... Hvorfor må de spamme så jævlig?

Dagen du trenger de er for glad for de.. ;)

 

..har vært der selv

Lenke til kommentar

Jeg tenkte ikke på dere, egentlig. Det er litt greiere når man kjenner folka og veit hvorfor. tenkte mer på fjotten som satt foran meg med 19" CRT i 06. Satan, det blei smalt. Hadde dog blitt enda værre dersom jeg hadde tatt med min 19" CRT, så jeg priste meg lykkelig for at jeg hadde fått låne LCD.

Endret av basskuk
Lenke til kommentar
Jeg tenkte ikke på dere, egentlig. Det er litt greiere når man kjenner folka og veit hvorfor. tenkte mer på fjotten som satt foran meg med 19" CRT i 06. Satan, det blei smalt. Hadde dog blitt enda værre dersom jeg hadde tatt med min 19" CRT, så jeg priste meg lykkelig for at jeg hadde fått låne LCD.

 

Haha. Jeg hadde mistenkelig nok med meg en 19" eller større crt skjerm på TG-06. Ble mobbet veldig mye av de jeg var der med.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...