Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden


Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

  1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

    • Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HUMMM

 

skal jeg dra på TG09. det blir nok isåfall det siste året. var der i 02 og i 03. Bare gode minner, forruten at nettet var nede store deler av det ene året grunnet DDos angrep osv.

 

Bor i trondheim, så tar nok toget nedover, om ikke nå kompiser har bil.

problemet mitt er vel om jeg har vokset fra LAN miljøet eller ikke.. er 25 år nå, og er lite lysten til å sløse bort 5 dager i påska om de skal tilbringes med folk som er hovedsaklig under 18år. hvordan var det der ifjor ?

 

husker i 03, da hadde wc3 nettopp kommet, og SC: BW var på et høyt nivå.. nå er det vel bare guitarhero og dota compo + seff cs..

Lenke til kommentar

Jeg ble frastjålet en hel bag med klær mens jeg sov på TG :/ Våkna opp og den var borte. Verste var at den lå rett ved plassen min (hvor jeg også lå).

 

Utrolig hvor frekke folk kan være, og det er nok grunn til at jeg blir hjemme på TG09.. Har ikke råd til å miste så dyre ting hver gang..

Lenke til kommentar

Jeg vitnet en lcd skjerm som ble stjålet mens jeg direkte så på hele ugjerningen som befant seg på raden ved siden av meg. :s

Dette skjedde under de siste timene da folk drev å bærte ut tingene sine.

Den fortvilte eieren kom bort til meg og spurte om jeg hadde sett skjermen hans like etter. Hadde jeg visst om dette på forhånd, skulle jeg trøkt tyven ned i pallene. Faen så tragisk tyveri skal være.

 

Men jah... jeg kommer nok til å ha et skarpere øye både over mine og mine bekjentes ting til neste TG :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...